Κυριακή 21 Ιουλίου 2002

"Eν θερμώ"

..Η διαδικασια μεταλλαξης μου,βραχυκυκλωθηκε για 6 μερες καθως μνημοσυνα,και υποχρεωσεις με πηγαν για αυτο το διαστημα στο Αγρινιο. Ζεστη εκανε μεν αλλα καλοκαιριατικη και γλυκια.Μεγιστες υπηρξαν Δευτερα και Τριτη,θερμομετρα δεν ειχα,αλλα υπολογιζω εκεινες τις μερες να εφτασε τους 38-39c.Μεχρι εκει.Απο κει και περα αερακι,συννεφα,και ηπιος καιρος. Τωρα γυρισα στη Πρωτευουσα(για ποιον αραγε?).Ενα νεκροταφειο αυτη η πολη,με εκατομμυρια κλουβια και καναρινανθρωπους.Δεντρα δεν υπαρχουν,φυση ειναι εξαφανισμενη,τζιτζικια κανα δυο υπαρχουν εδω στη Κυψελη,(ηθελα να ξερα τι αμαρτιες κουβαλανε αυτα τα ζωντανα τα συγκεκριμενα ,να τα φερει η μοιρα τους εδω).Γεμισε το κορμι μου σπιθουρια απο τον ηλιο και την επαφη μου με περισσοτερο μειγμα οξυγονου στον αερα.Εκει εξω γινεται χαλασμος,οργασμος ζωης απο τα χαραματα μεχρι τ αλλα χαραματα..ποιος ειπε οτι οι διακοπες προσφερουν ηρεμια?? πολεμος ειναι εκει εξω στη φυση..ερωτας
,φωτια,θαλασα,ζωη,ανταρα,χαλασμος,φασαρια,καταλαβα οτι εχω αυτια μεν αλλα ειμαι κουφος...εχω ματια αλλα ειμαι τυφλος.....
Να μαι εδω παλι αχωνευτος στη κοιλια του χτηνους,να προκαλω εμετο στο υπογαστριο του,μεχρι να παραφουσκωσω παλι στη μαστουρα του γυαλιου,των ειδησεων,της μισθωτης σκλαβιας,και του καθωσπρεπισμου....
γεια
*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...