Τετάρτη 19 Μαρτίου 2003

Kαιρο-καλο-καιρινο-χειμωνο-φιλος

Αλλο καλοκαιρινοφιλος κ αλλο καιροφιλος.Στους φιλους μπορεις να μιλας στα ισα ,να τους καταλαβαινεις και να σε καταλαβαινουν ασχετως αν μπορουν να κανουν κατι για σενα η εσυ γιαυτους.Το ιδιο κανω και γω δια τα του καιρου καμωματα.Αποφασισα να διευρυνω το κυκλο γνωριμιων μου και σε αλλες εποχες εκτος χειμωνα,απο τον οποιο φετος δεν εχω κανενα παραπονο,αποπειρα η οποια βεβαια μεχρι στηγμης στεφεται με απολυτη αποτυχια αλλα ενταξει μωρε,,παλι καλα που δε παθαμε και τιποτα ακομα...Οι γκρινιες λοιπον δε πανε στον χειμωνα αλλα σ αυτη την Νεα Εποχη που εδω κ ενα χρονο περιπου εχει γινει μια ατελειωτη κρεβατοκαμαρα οργιων για ολους τους καιρους.Σας ορκιζομαι, εγω δεν τρελλαθηκα ,αυτη φταιει,ασχετως αν εγω φαινομαι εκτεθειμενος.Κανενα δικαστηριο δε θα αποδειξει την αθωωτητα μου φυσικα,και μονο οσοι
ασχολουνται επαγγελματικα με το θεμα θα ειναι παντα "απο πανω" και "κυριλε"!!
w yes!! Its a wonderful world!!!No problem from me..Παμε παλι μεστρο...
*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...