Τρίτη 6 Μαΐου 2003

"To φιλί της Λετίσιας"(μικρη ιστοριούλα)

Σε παγκακι με φοντο το καινουργιο-του Μαη-φεγγαρι,τα βατραχια στη λιμνη παραδιπλα να σολαρουνε αγρια,και τ αστερια να πεφτουνε, αλλα να μη τα βλεπει κανεις...:

-"Ομορφη,γλυκια κ δροσερη βραδυα αποψε.."
-"Ωραια ειναι,καιρος ητανε,.νομιζω.Τοσοι μηνες βροχη κ κρυο,χιονια κ καταιγιδες."
-"Ναι,ακουσα οτι ερχεται καυσωνας ματια μου.Ν αληθευει αραγε?
-"Ναι το ακουσα και γω.Βρωμοκαιρος,θα τρελλαθουμε στη ζεστη παλι."
-"Μα εσυ δεν ελεγες ,οτι ηταν καιρος πια ν αλλαξει λιγο το μοτιβο?"
-"Ειπα,ν αλλαξει λιγο.Δεν ειπα να ψηθουμε.Αντε,απο τη καταψυξη στο φουρνο μικροκυματων?Τι ειμαστε? Προτηγανισμενα μπιφτεκια?"
-"Δε σε καταλαβαινω Ιωναθαν,Παει καιρος τωρα που λες αυτα τα παραξενα.Τη μια σ αρεσει αυτο που δε σ αρεσε,την αλλη βριζεις αυτο που αγαπας.Τι συμβαινει Ιωναθαν?Μιλα μου ανοιχτα.Μηπως με βαρεθηκες πια?"
-"Ωχου..μωρε Λετισια..παλι τα ιδια??Λεξικο θελουμε να συνεννοηθουμε πια??Μηπως πρεπει να κραταω μαγνητοφωνακι για να γραφω τι ειπα ετσι ωστε να μη τα παρανοεις?Ειπα απλα οτι απο τη μια μερα στην αλλη παμε σε ακραιες καταστασεις.Απο την ψυξη στο φουρνο.Απο τους 15 στους 30.Αυτο ειπα.Και συ τι λες?Οτι σε βαρεθηκα!!Τι σχεση εχει το ενα με τ αλλο?
-"Εχει Ιωναθαν ,πως δεν εχει..!Με τιποτα δε εισαι ικανοποιημενος πια.Τιποτα δε σ αρεσει.Και κυριως δε σ αρεσω εγω. Διοτι αμα σου αρεσα,δε θα μου μιλαγες για τον καιρο,μεσα στις ερημιες
που ειμαστε τωρα..αλλα πραγματα θα μου λεγες...Θυμασαι τις πρωτες μας συναντησεις???"
-"Αχ,,ναι.Τις θυμαμαι.Πω πω..Θυμασαι αληθεια?Τι μου θυμισες τωρα..Θυμασαι ρε συ,τι χιονι επεφτε ?
-"Μα..το χιονι θυμασαι Ιωναθαν?"
-"Δεν εχεις δικιο Λετισια.Ηταν μια χρονια εξαιρεση εκεινη.43cm,στο κεντρο της πολης.Πως μπορεις να το ξεχνας αυτο?
-"Με κοροιδευεις Ιωναθαν?Μπροστα στα ματια μου με κοροιδευεις?Απ τις πρωτες μας φορες θυμασαι μονο οτι χιονιζε?Μονο αυτο?..Μα μονο αυτο???
-"Οχι μονο αυτο Λετισια.Θυμαμαι τη θερμοκρασια εδαφους στους - 1,5,windchilly στους -14,τον σφοδρο ΒΒΑ ανεμο,την υγρασια στο 89%."
-"Εμενα δε με θυμασαι????"
-"Πως αμε!! Εισουνα υπεροχη.Πως δε σε θυμαμαι.Αλλα τοτε δε γκρινιαζες σ οτι κ αν ελεγα.Ουτε καθε τρεις και λιγο.νομιζες οτι δε σ αγαπαω πια.Ουτε μου παιρνες τα αυτια με τις τρομερες διαμαρτυριες σου.Ολα ηταν πανεμορφα τοτε,ιδανικα,τελεια.."
-"Α ναι ε?Αφου ειναι ετσι,κ αφου τοτε μονο ηταν ιδανικα και αφου επρεπε να συμβαινουν ολα αυτα για να ναι ιδανικα,τοτε να σ αφησω μονο σου να κανεις ανεμποδιστος τις παρατηρησεις σου,να δω τι θα της κανεις,και τι αξια θα εχουνε,κατσε και περιμενε τον επομενο χειμωνα,αλλα εγω δε θα μαι εδω πια μαζι σου"
-"Κατσε βρε κοριτσι μου,που αμεσως αρπαζεσαι.Δε με καταλαβες τι ενοοω.."
-"Παλι δε σε καταλαβα? Μαλλον ειμαι εγω η χαζη εδω μεσα τελικα και εσυ εισαι ο εξυπνος"
-"Δεν ηταν το χιονι μονο,εισουνα και συ.Αλλα ητανε και το χιονι,εεε..καταλαβες??Και τωρα ..να.Παμε για 40 αρια απο την αλλη βδομαδα,,,Να σου πω..Θελεις να παμε μια βδομαδα στον Ολυμπο σ ενα καταφυγιο στα 2800 μονοι μας..εσυ κ εγω??"
-"ΟΧΙΙΙΙ!!! Θελω να παμε στη θαλασσα,να κανουμε μπανια οπως ολος ο κοσμος!!!Καλοκαιριασε πια.Μπουχτισα με το χιονι ολο το χρονο σου λεω.Θελω ηλιοοο,ζεστηηηηη..."
-"Γκρρρρρ..Ναι μωρε.θες ζεστη..φαγωθηκες,, .να φορας αυτα τα μινι που φορας,οπου και να πας να κανουνε ανασταση ολα τ αρσενικα..Να χω τη ζεστη ,να χω και σενα να κελαηδας.."
-"Μπααα//ζηλεουμε Ιωναθαν??Και τι ηθελες δηλαδη?Να φοραω 3 παλτα και να μαι σαν εσκιμωα για να μη με βλεπουν οι αλλοι??Η να χιονιζε καθε μερα για ξαναζουμε εκεινη την τελεια κατασταση που ονειρευεσαι??Ξυπνα Ιωναθαν!!Καθε εποχη ειναι ωραια,αρκει βεβαια να ξερεις να τη χαιρεσαι
και να μη κατεβαζεις μουτρα.."
-"Ε Ενταξει δεν ειπα..αλλα..να..οσο να ναι,,ο χειμωνας ειναι αλλιως.Μας φερνει πιο κοντα.Μας κανει να θελουμε τη ζεστασια του αλλου.Το καλοκαιρι μας απλωνει,μας απομονωνει,ειναι μελαγχολια το
καλοκαιρι,ζεστη,,ιδρωτας..κινηση,χαος..καταλαβες??Δεν εχει να κανει με τα δικα σου μινι,το,παιρνω πισω,εχει να κανει δηλαδη..πως δεν εχει,,ειναι και αυτο ενα ζητημα αλλα με μια αλλη ενοια..ενοοω
δηλαδη,οτι ναι μεν..αλλα..και οσο να ναι..επειδη,.,"
-"Αστο..ματια μου ,,αστο,,μη κουραζεσαι και παιδευεσαι τζαμπα..."
-"Λετισια...τι κανειςς????????"
  -"Χμμμμμ..τι κανω..ακου ερωτηση...φερνω το χειμωνα μες το καλοκαιρι,αυτο κανω..δε σ αρεσει δηλαδη αυτο που κανωω???Χιονι δε θελεις??...."
"...................."
-"Λετισια....δε παλευεσαι......"
-"Ιωναθαν...βουλωστο πια,και φιλα με...."
        *nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...