Παρασκευή 6 Μαΐου 2005

Ματιές μέσα κ έξω -6

Αχ...οι Γλαροι.Κ οχι μονο οι Γλαροι δηλαδη.Αλλα και τα περιστερια,και γιατι οχι και τα σπουργιτια,και ισως ισως και οι κουκοι.Πιθανοτατα και τα σαλιγκαρια,ενω ποιος θα χε αντιρηση για τα σαλιγκαρια??Και καλα ολα αυτα,αλλα γιατι να ξεχναμε και τους   ανθρωπους?Τι δηλαδη?Λυσαμε το ανεξερευνητο μυστηριο του +85% ανεξερευνητου του ανθρωπινου εγκεφαλου και πιασαμε τα ζωντανα στη σειρα να μας πουν τι καιρο θα κανει???Χμμ..ολα μεσα στο προγραμμα ειναι,κ οσο δε ξερουμε καν γιατι βρεχει καλα καλα,τοσο ειμαστε υποχρεωμενοι,να μενουμε σκεπτικοι ,ανοιχτοι σε υποθεσεις,αλλα και σοβαροι και σεμνοι,οταν μιλαμε γιαυτα που σκεφτομαστε.Ωχ...το σοβαρεψα γμτ.Εχω υποσχεθει να μη μιλαω σοβαρα απο αυτη εδω τη στηλη.Οχι γιατι μου λειπουν τα επιχειρηματα,αλλα γιατι δεν ειναι αυτος ο σκοπος μου.Σκοπος μου ειναι η εκμαιευση λιγου γελιου,η
προβολη μιας αχτιδας εστω χιουμορ.Και χαιρομαι που μερικοι τουλαχιστον χαμογελατε,και σας ευχαριστω και γω με τη σειρα μου.Τι ελεγα λοιπον?Α για τους γλαρους.Παμε να δουμε τι λενε κ οι ιδιοι οι γλαροι γιαυτη την ιστορια ,σε μια περιπετειουλα μικρη,τραβηγμενη απο τα μαλλια,με μοναδικο -ξαναλεω σκοπο-την πλακα και το χιουμορ..Κ οσο εγω συνεχιζω ακατασχετα να παραμιλαω,καποιος
αλλος...προσευχεται..και προσευχεται απο ψυχης....μεχρι που τον βλεπει ενα ζευγαρι γλαρων...Παμε να δουμε τη συνεχεια...


"Γλάροι"



                *nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...