Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Ημερολόγιο καλοκαιριού-4

17 Μαη.2007
Mπαλατζαρω.Δε μου αρεσουν αυτα τα μικρα συννεφακια στον θολο του λεκανοπεδιου.Θερμοκρασια πεφτει ακομα λιγο,δε παμε καλα.Νιωθω την μελαγχολια να καραδοκει.Πανω που ειχα αγορασει 5 ζευγαρια ολοκαινουργιες μαλλινες καλτσες μεχρι το γονατο.Δε ξερω.Παιζει να αυτοδιαγραφτω .Νιωθω οτι ειμαι αορατος.Εχω στοιχεια γιαυτο.Χτες ολη νυχτα κοιτουσα μοντελα.Ξενυχτησα.Εβγαλα πολλα συμερασματα.Δε μπορω να σας τα πω ομως.Θα κανω ενα site και θα σας δωσω το link.Ειναι πιο
Trendy ετσι..Μετα ειναι κ κατι ονειρα που συνεχιζω να βλεπω.Χτες εβλεπα και παλι Πατρα!!Τι γινεται ρε γμτ ?Δυο φορες σερι να βλεπω οτι ειμαι Πατρα?Δεν εχω ακρες εκει,δεν εχω συγγενειο.Κατι δε παει καλα.Εβλεπα λοιπον οτι η συναντηση της λιστας εγινε Πατρα κ εγινε καλοκαιρι.Και ξαφνικα ειμασταν στους δρομους παρεες παρεες -αναλογα με τα γεωγραφικα διαμερισματα-και ξαφνικα αρχιζει κ πεφτει λιωμενος παγος.Η θερμοκρασια πεφτει τρελλα κ μεσα σε δεκα λεπτα αρχιζει και
χιονιζει.Τρεχω να παρω τη καμερα,αλλα ειχε χαλασει το ανσασερ.Τρεχω απο τις σκαλες.Κ οταν πηρα τη καμερα στα χερια μου ολα σταματησαν κ εκανε καυσωναs.Τρελλα πραγματα.Μετα σηκωθηκα κατα τις 7 το πρωι  κ εφαγα ενα σουβλακι με μπολικο κοκκινο πιπερι , που ειχε μεινει απο χτες.Τι να πεις.Ζω ενα βασανο...ενα δραμα...Υπομονη.Υπομονη..Αλλα δε κρατιεμαι.17 Μαη και δεν εχουμε ΑΚΟΜΑ ξεπερασει τους 35??Και παμε για πτωση κ βροχες??Κανε θεε μου να ΜΗΝ βρεξει στη Κυψελη τουλαχιστον...
*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...