Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

Συνεχίζεται το "πάρτυ" της αναξιοπιστίας

Τους 37,4 εφτασε κ σημερα η αναξιοπιστη και χαλκευμενη θερμοκρασια μου,σημειωνοντας πτωση 0,2 βαθμων.Η μερα υπηρξε ζεστη,παρ ολο το αερακι που φυσαγε καποιες ωρες.Οταν σταματουσε καταλαβαινες τη διαφορα.Ζω 39 χρονια στην Αθηνα,εχω περπατησει απειρα καλοκαιρια στους
δρομους της πολης,εχω φαει +48 μεσα στο σπιτι και +4 το χειμωνα κ περασα ΟΛΟΥΣ τους καυσωνες χωρις a/c μεσα στηυ πολη..ουτε στα βουνα ουτε στις θαλλασσες...Δεν εχουμε καυσωνα στη πολη μας αυτη τη στιγμη συμφωνα με τις επισημες και καθως πρεπει καταστασεις,Εχουμε ομως ενα
απιστευτο θερμο μικροκλιμα το οποιο κανει τη ζωη των κατοικων κυριως των περιοχων με πολυ τσιμεντο κ ελαχιστο εως καθολου πρασινο εξαιτρετικα δυσκολη εως και ανυποφορη.Αυτη ειναι η αληθεια.Οταν θα μπει κ ο παραγων καυσωνας (+40 αρια) η πολη θα δοκιμασει για 1 φορα
στα χρονικα τις νεες συνθηκες κολασης που την περιμενουν.Ειναι η 1 φορα στη Ιστορια που εχουμε τοση αυξηση των θερμολυτικων πηγων και τοσο ραγδαια αναπτυξη θερμου μικροκλιματος που οντως θα ναι η 1 φορα που θα ζησουμε κατι τετοιο.Αν κ εφοσον βεβαια η πολη θα χτυππηθει απο
+40 αρια.ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ να περναει στα ψιλα το θεμα της θεμρονησιδας και του μικροκλιματος μεσα στο μπετον επειδη φυσαγε ενα αερακι κ επειδη δε χτυπηαμε +40 αρια...

ΥΓ....ας κοπιασει κανενας απο δω να μου βαλει φωτια κ μπουρλοτο στο aicondition και θα του φαω τ αυτια και το λαρυγκι μαζι...ΤΙΜΗ Κ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΕΧΝΗΤΟ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ΤΩΝ ΗΡΩΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥ...και το λεω εγω που ειμουνα παλια σφοδρα κατα του a/c.Τωρα ειμαι απλα ενας γενιτσαρος...πισω ολοι...και μη κουνηθει κανεις...

*nNoe* 30c στις 10,30

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...