Δευτέρα 9 Ιουλίου 2007

"αναφορά Περιβαντολογικής συνέιδησης"

Eπεστρεψα χτες στην ευλογημενη Αθηνα.Περασα ενα μαρτυρικο διημερο στην επαρχια,οπου παλεψα σκληρα με τη φυση και καταφερα να επιζησω,με μονο κοστος λιγες κοκκινιλες και καποια σπυρια.Τα πραγματα εκει εξω εχουν γινει πλεον επικινδυνα.Ο εχθρος -φυση πραγματικα κανει επιθεσεις παντου.

Πρωτα απ ολα,ξυπναω Σαββατο πρωι τρομοκρατημενος.Ωρα 5:30 παρακαλω.Χιλιαδες ,εκατομμυρια τσονια(σπουργιτια),δεκαοχτουρες,και αλλα αγνωστα ειδη του ιπταμενου βασιλειου κανανε εναν εκκωφαντικο θορυβο λαλωντας,ουρλιαζοντας,κραζοντας,αναθεμα κ αν ηξερα τι λεγανε
και κυριως τι θελανε.Αναμεσα τους τα κοκορια,οι κατσικες,τα προβατα...ενας πανικος φασαριας.Να σηκωθω στις 5:30..... να κανω τι????Τι πανεμορφα που ειναι στη Κυψελη που η κινηση αρχιζει στις
7.Θα μου πεις η μερα ξεκιναει με κομπρεσερ.Ναι,αλλα πρωτα απ 0λα ξεκιναει στις 7 και επειτα ο ηχος του κομπρεσερ ειναι ομοιομορφος,και μπορει να σε νανουρισει.Αντιθετα ο ηχος των πουλιων ειναι ακανονιστος,το καθενα απο αυτα λεει κ το δικο του τραγουδι-ιστορια- παραπονο,αλλα την εχουνε δει τενοροι,αλλα μοιριολογαναν,αλλα χαιρονται ,αλλα ειναι σε υστερια,αλλα κοροιδευουνε τον νανο κοκορα που εχει πολυ ψιλη πεταρισματος.Ενα μπαχαλο....Δε μπρω να καταλαβω.Δε πινουνε ενα φραπογαλα εκει να ηρεμησουνε,να κανουν κ ενα τσιγαρο και να το παρουνε απο την αρχη το θεμα σιγα σιγα...πρεπει ν ανατιναχτει ολοκληρο το συμπαν στις 5:30 το πρωι..και καλα το συμπαν ν
ανατινατχει,ΕΓΩ γιατι να ξυπνησω?Δε πληρωνω τους φορους μου δεν ειμαι νομοταγης πολιτης,δε δικαιουμαι να σαπισω στον υπνο????????

Τελος παντων σκηκωθηκα απο τις 7,αφου συμμετειχα κ εγω στο πανυγηρι αυτο.Ανοιξα το παραθυρο,και τα σουρνα σε καθε ιπταμενο.Τσιουυυ...τι τσιου?Κοιταζε το σπουργιτι.Τι κοιτας ??του λεω...τσου λεει.....Tι τσιου που αμα σε παισω θα σε ξεπουπουλιασω .Φλαμπε θα σας κανω
ολα...Κοιταω παραπερα ενας δεκαοχτουρος προσπαθουσε να πλησιασει μια θηλυκια να ζευγαρωσει.Η θυληκια δε ξερω τωρα,δεν ηθελε,δεν ειχε ορεξη,εκανε ναζια,δε ξερω τι εκανε,παντως αυτος ο κακομοιρης ειχε λυσαξει σ αυτο το "κουκου,,κουυ,,κουυυ"..δλδ μιλαμε για εξοντωση του
νευρικου συστηματος.Μετα δε του κατσε αυτη,πηγε σε αλλη.Παλι τα ιδια απο εκει.ενα τεταρτο για να μπορεσει να βρεθει σε θεση βολης .Και τελικα τι εκανε?Τπτ.Μια τρυπα στο νερο,Ισα ισα να ξυπνησω εγω.Ε ενταξει,αρχισα κ εγω να χειροκροταω.Γυρισε ο δεκαοχτουρος και κοιταζε πλαγια.Τι κοιτας ρε κακομοιρη του λεω.Ρε καραγκιοζη...Μανταρα τα κανες.Ουτε και καταφερες τπτ και μενα με ξυπνησες.Κουυυκουυ--κουυυ....Καλα ,λεω,συνενοηση δεν υπαρχει...Τη γλυτωνεις γιατι
απλα...τυγχανει να χω οικολογικη συνειδηση τρισαθλιο ιπταμενο ον...

Η ΜΟΝΗ μου ελπιδα και λυση ηταν ενας φραπες με γαλα.Να ηρεμησω να καλμαρει το νευρικο μου συστημα.Ανοιγω το ψυγειο παιδια,και τι βλεπω? Οχι πεστε μου τι βλεπω...ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΝΟΥΝΟΥ.Το διανοειστε?ΔΕΝ υπηρχε ΝΟΥΝΟΥ.κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ νουνου,αλλα υπηρχε κατσικισιο γαλα απο την Βασιλω(Βασιλω λενε τη κατσικα της διπλανης) η οποια την αρμεξε
πουρνο πουρνο αξημερωτα και μας το φερε.Και βρεθηκα μπροστα σ ενα ασυληπτο διλημα για τα δεδομενα μου.Να πιω φραπε με κατσικισο γαλα.....ΕΝΑ ΔΡΑΜΑ...φιλες κ φιλοι,,ενα δραμα.....\
 
Μετα ανεβηκε ο ηλιος,νομιζα πως ηταν ηδη μεσημερι κ ηταν μονο 9 παρα το πρωι.Δε φυσαγε παρα ελαχιστα,ζεστη πολυ,λεω ενταξει..ας παω να πιω τον "καφε μου" κατω απο τη μουρια.Χεχεχεεεε.Αμ δε...αμ δε...εκει με περιμενε αλλος εχθρος.Δεκαδες μυρμηγκια,ιπταμενα  ζωυφια,πρασινα,κιτρινα,κοκκινα,μελισσες,μυγες,σφηκες...παρελαση λες κ ηταν η Εθνικη τους Εορτη και γω καθομουνα στη κεντρικη λεωφορο που παρελαυνανε.Και λεω..τι ωραια που ειναι στην Φωκιωνος οταν πινεις καφε.Μονο το γκαρσονι σε κοιταει.Για ολους τους αλλους εισαι
απλα..αορατος.ΔΕΝ υπαρχεις.Δε σ ενοχλει κανενας.ΗΣΥΧΙΑ...ΑΠΟΛΑΥΣΗ...ενω εκει τωρα,ω χαμος....καθε ζουζουνι καθε πρασινη τελεια,καθε υποδιαιρεση του πρασινου μηδεν,ανεβαινε πανω
μου ερχοταν κατα πανω μου κ οχι μονο αυτο αλλα μερικα επεφταν κ στο φραπε μου μεσα!!!Δε ηταν παρα μια καλα ενορχηστρωμενη επιθεση....Ειμαι σιγουρος...Η φυση μισει τους ΑΘηναιους και τους
εξοντωνει βασει σχεδιου...

Και μετα αρχισανε τα τζιτζικια.Α οκ,στη αρχη χαρηκα γιατι για 1 φορα ακουσα τζιτιζικια ετσι πολλα κ μαζεμενα φετος.Πολυ ωραια ητανε τα χαρηκα.Η χαρα μου κρατησε μεχρι το μεσημερι.Διοτι το μεσημερι καθοτι απο τα αγρια χαραματα αγρυπνος,ηθελα να κοιμηθω λιγο.Αμ
δε...αμ δε που θα κοιμομουνα...τζτ τζι τζι τζι τζιτζτζιτζιζτι...σε ρυθμο πολυβολου.Δληαδη δεν σεβονται τπτ?Ουτε τις ωρες κονης ησυχιας? Τπτ απολυτως?Ζουσανε 17 χρονια στο χωμα με μοναδικο σκοπο να ανεβουνε στα δεντρα να χαλασουνε το δικο μου υπνο????Μωρε καλα εκανα μικρος
και τα καρφωνα σε μια προκα ,εδενα μετα τη προκα σε μια κλωστη αρμαθιασματος.και ψαρευα τις κοτες με δολωμα τα τζιτζικια.Εχε χαρη που τωρα μεγαλωσα κ εχω πληρη οικολογικη συνειδηση και δε μου παιε καρδια να τα κανω δολωμα.....Τι ωραια που ειναι τα μεσημερια στη Κυψελη που ακουγεται μονο ο ροχγος του a/c και καπου καπου κανενα αλβανικο λαικο τραγουδακι αντε κ καμια γλυκυτατη κορνα ...τι ηρεμια...τι απολαυση...τι ριγος...

Τελος παντων,το απογευμα..ειχα ηδη αρχισει να ζαλιζομαι .Καταβρεξα στην αυλη με νερο να δροσισει,εκοψα μερικες τοματες απο τον κηπο και εκατσα να πω τον φραπε μου.ΕΥΤΥΧΩΣ ο πολιτισμος εχει φτασει και σ εμας και εχουνε ΝΟΥΝΟΥ στα μπακαλικα στο χωριο.Περνωντας μεσα απο τις τοματιες ,τις πιπεριες και τις αγγουριες,ενιωθα το δερμα μου να τριβεται με τα φυλα.Κοκκινιλες,φαγουρα,ενα δραμα.Και ζαλαδα.Εκατσα χαλαρωσα ,τιγκαρα στις κρεμες τις δερματολογικες,και αραξα.Η ζαλαδα ζαλαδα ομως.Τι να τανε αυτο που πειραζε δε ειχα καταλαβει.Και ξαφνικα το καταλαβα.Ηταν το ΟΞΥΓΟΝΟ.Πωπωωωω....συνηδητοποιησα οτι αναπνεα
καθαρο οξυγονο .Ηταν μια ανακαλυψη εφιαλτικη.Καθαρο οξυγονο χωρις ιχνος διοξειδιου χωρις μικροσωματιδια,χωρις χημικες ενωσεις,χωρις την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ μου    ΠΡΕΖΑ...καταλαβαινετε?Γιαυτο πονουσε το κεφαλι μου.Ξαφνου....ενας ηχος μ εκανε ν αναθαρρησω.Ηταν ενα φορτηγο που ερχοταν απο μακρια γεματο αμμοχαλικο.Βγηκα τρεχοντας στο δρομο κ το περιμενα.Περασε απο μπροστα μου και με ΑΠΛΗΣΤΙΑ ρουφηξα καθε ιχνος
απο την ΕΞΑΤΜΙΣΗ του....Α...αα....απολαυση.Αμεσως ηρθανε στο μυαλο μου οι υπεροχες αναθυμιασεις της Πατησιων,ο μαυρος καπνος πολλων ΙΧ,οι χαλασμενες εξατμισεις απο τις μηχανες,η γοητευτικη και λαγνα μυρουδια της αμολυβδης που ερεθιζει το απγενωσμενα στερημενο
εγκεφαλικο μου κυταρο....Αμεσως στανιαρα....αμεσως περασαν ολα,,κ ο πονοκεφαλος κ η ζαλαδα.....Ω θεε μου,να τελειωσει η μερα....Αν δεν ειχα αναπτυγμενη οικολογικη συνειδηση δε ξερω τι θακανα..

Το Βραδακι πηρα το αγροτικο,και πηγα μια βολτα.Δεν ηταν σα τα αγροτικα που εχουν στο "της αγαπης μαχαιρια"..και στο "το σημαδι του ερωτα"....αλλα ειχε καροτσα πισω και αυτο το εκανε αγροτικο.Τελεια κ παυλα.Στο δρομο μου δεν ειδα ξανθομαλουσες χωριατισες που ανεμελα
φορωντας αγροτικες ψιλοτακουνες γοβες σου κλεινανε το ματι εξω απο σταβλους,οχι..καμμια σχεση.Ειδα -επειδη πηγα απο την Εθνικη-1 ΙΧ με Κρητικες πινακιδες να πεταει σκουπιδια εξω απο τα παραθυρα στην Εθνικη εξω απο το χωριο μου,1 με Αθηναικες πινακιδες να πεταει
τσιγαρο,2 απο Αχαια να πετανε πλαστικη σακουλα...κ ολα αυτα μονο σε 3 χιλιομετρα αποσταση.Αλλα το καλυτερο το ειδα οταν πηρα το δρομο για τη λιμνη.Σκουλες λισπασματων ,μπουκαλια φυτοφαρμακων,πεταμενα στα αυλακια .Επιτελους στανιαρα.Αυτη η διαδρομη μου φτιαξε το
κεφι.Επιτελους κατι απο πολιτισμο.Οταν εφτασα στη λιμνη απογοητευση κ παλι.Ολα τα βατραχια εξω.Ολα/.Και ολα να νομιζουν οτι ειναι οι μεγεμενοι πριγκηπες που ηθελαν να παιξουν το ρολο του Σωμερ,στο "της αγαπης μαχαιρια".Κουααααξ.,.,κουαξξξ....ρε το σκασμο...τπτ  αυτα.κουαξξξκουαξξξξξ.....συγχυστηκα.Ηπια μια μπυρα ,εφαγα ενα σουβλακι κ εφυγα,.πολυ προβληματισμενος για την φυση και την επιθετικοτητα της...

Δε θελω να σας κουρασω αλλο.Το παω για μυθιστορημα και δε θελω.Βαριεμαι κιολας.Αλλα την ουσια την καταλαβατε πιστευω,τι τραβηξα .Απο χτες βραδυ ειμαι Αθηνα.Σημερα με ξυπνησε ομορφα ο ηχος του κομπρεσερ.3 οι πολυκατοικιες που χτιζουν στη γειτονια μου.Ολες με οικολογικη συνειδηση και θεσεις παργκιγκ..Το μισος μου για τη φυση μ εχει κανει εναν εξαιρετο οικολογο με πληρη αναπτυγμενη οικολογικη συνειδηση και θεωρηση.Με τη φυση μακρια κ αγαπημενοι.Aλλο η φυση κ
αλλο εγω.Που στραβωσε η δουλεια δε ξερω.Εγω απο τοτε που απολυθηκα απο φανταρος δουλευω και μονο μου ζητανε και απαιτουνε απο μενα.Με στραγγιζουνε στο 100%.Μεταλαχτηκα απο την εφηβεια μου σωματικα και διανοητικα.Ζω σ ενα πολεμο χωρις νομους και κανονες που οι οροι καθοριζονται απο αυτους που εχουν τα λεφτα και τη δυναμη.Δεν εχω δει τπτ ν αλαζει επι της ουσιας παρα μονο οταν συγκεκριμενα οικονομικα συμφεροντα δωσουν το οκ...ειτε οταν νιωσουν οτι απειλουνται,ειτε
γιατι αυτο θα εξυπηρετει τα σχεδια τους....Προσωπικα Θα παω στη κολαση και το ξερω.Ευχομαι και οι "επιδοξοι τζαμπατζηδες του παραδεισου" να εχουν την Ιδια αυτογνωσια με μενα....

*nNoe*





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...