Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

Wall cloud-17 Noεμβρη 2007

17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2007
WALLCLOUD ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Ηταν εντυπωσιaκο κ μου κοπηκε η ανασα.Μολις eφτασε απο πανω μου διαλυθηκε.,η βροχη κρατησε 2 λεπτα περιπου-ΙΣΩΣ να ειχε μεσα πολυ μικρα χαλαζακια κ το λεω αυτο επειδη εκανε θορυβο οταν επεφτε.Προσωπικα ομως ΔΕΝ ειδα χαλαζι.Ομως αυτο λιγη σημασια εχει εως ελαχιστη:).Το "κλου" της μεχρι τωρα ημερας ηταν αυτο το ..."ΤΕΡΑΣ":

To ίδιο "σχεδον" βιντεο παιγμενο γρηγορα



AπΟΘΕΩΣΗ.ΑΠΟΘΕΩΣΗ.Ετοιμαζω ενα βιντεο που βγαζω τα σωψυχα μου εξω.Αγκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ.εχει γυρισει το ματι μου αναποδα.ΝΟΕΜΒΡΗ ΓΕΡΑ -ΠΑΡΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΠΙΣΩΩ.......
AΥτές ειναι οι μουσικές υποκρούσεις του βίντεο που σας παρουσιάζω απο τη σημερινή μεσημεριανή καταιγίδα."Thuderstruck" kai "black dog" τα δυο κομμάτια.Το βιντεο ειναι 8 λεπτων και έχει μέγεθος 20 mb. MB. H όλη φάση ήταν καθαρά....ερωτική.... τπτ άλλο.Είμαι πτώμα..


Επίσης το vIdeo αυτο μπορειτε να το κατεβασετε κ απο εδω σε μορφη τορεντ,για αψογη εικονα




Στη συνεχεια της μερας αργότερα, τα ηλεκτρικά το Σάββατο το βράδυ,καθως επίσης και η μεσημεριάτικη μπόρα της επομενης μερας της Κυριακης όπως φαινόταν στα Δυτικά απο την ταράτσα της Κυψέλης,ο ουρανος το βραδυ της Κυριακής,το μούχρωμα το αποψινο με τις βροχοκουρτινες στη δυση..'Οποιος θέλει το βλέπει.Μου το αφιερώνω..κ αυτο και το τραγούδι που παίζει..






*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...