Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

Μεταβλητή ηλιοβασιλεμάτων

Πριν ανακαλύψω τηην hellasweather ,περνούσα τις μέρες μου μόνος μου με τον καιρό μου.Σε παρατεταμένα διαστηματα καλοκαιρίας ειναι αλήθεια οτι δεν είμουν καλά.Μ απορροφούσαν τότε άλλα πράματα και σκφτόμουνα πως δεν μπορεί παρά κάποια στιγμη ν αλλάξει αυτο το  σκηνικό.Η ζωή μου συνεχιζοτανε χωρίς νευρώσεις ,χωρις όμως να ξεχνάω και ποτέ την επιθυμία μου ν αλλάξει ο καιρός επιτέλους!
Οταν γνώρισα την λίστα,η χαρά μου ήταν τεράστια.Είχα βρεί κ άλλους που "τραβάγανε'" τα ίδια ζόρια με μένα.Με το καιρό,ανακάλυψα και γεύτηκα πολλές πλευρές αυτής της σχέσης.Κάποια στιγμη ένοιωσα παγιδευμένος μέσα σ αυτή τη σχέση.Ειχα μεν βρεί πολλούς τρελλούς,αλλά κόντευα να αλλοτριωθω εγώ και η απόλυτα δική μου σχέση με τα καιρικά δρώμενα.Η εμμονή και η νεύρωση για τα παρατεταμένα διαστήματα καλοκαιρίας πχ, με αγκάλιασε κ εμένα.Το πάλεψα ενστικτώδικα με χιούμορ ,με κόμικς,με,με,με...Ομως κατι σημαντικό είχε υποστεί έναν ακρωτηριασμό.Η λογική εξήγηση των διαστημάτων καλοκαιρίας ένοιωθα οτι μου έδενε τα χέρια.Τότε συνηδητοποίησα ότι εκείνη η αρχική μεταβλητή της σχεσης μου με τον καιρό ήταν εκείνη που είχε αλλάξει και δεν είχε αντικατασταθεί με κάτι  ανάλογης ωφέλειας για την ψυχή μου.Μέχρι που αυτές τις μέρες φτιάχνοντας το Blog μου ,με είδα απο μακριά,σαν ξένο,να συμμετεχω όλα αυτά τα χρόνια.Με είδα σε ανυδρα Φθινοπωρα,σε εντυπωσιακά χειμωνιάτικα ξεσπάσμαστα,σε μήνες ανομβρίας,.σε απανωτά χιόνια και συνειδητοποίησα καλά ένα πράγμα.ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΣΙΧΑΙΝΟΜΟΥΝΑ αυτος ο καιρος ΑΚΡΙΒΩΣ θα μου εφερνε και τις μελλουμενες ¨ομορφιές".Χωρις ΑΥΤΟΝ δεν δε ερχόταν τπτ!!Και έτσι μέσα σε μια στιγμη μονάχα ένοιωσα μια λύτρωση μέσα μου.Μια απελευθέρωση απο το ΠΟΤΕ  θ αρχισει ο χειμωνας επιτέλους και τι να κάνω αυτές τις μέρες.

Η λογικη εξηγηση των πραγμάτων συνειδητοποιησα οτι δεν ειναι καθόλου υπευθυνη για το χάσιμο της μαγείας .Ισα ισα σου δίνει ενα επιπλέον κίνητρο να βουτήξεις μέσα σ αυτήν ,απο ένα αλλο μονοπάτι.Που ισως σε κάνει πιο σοφό,πιο ισοροπημένο,και πιο καταδεκτικό.Αυτο το μονοπάτι ,ναι...μπορεί να αναπληρώσει εκείνη την αρχική μεταβλητή που είχε ακρωτηριαστεί.

Συμβουλές δε δίνω,ουτε ολοι εχουμε τους ίδιους κώδικες,αλλά οτι μοιράζομαι μαζί σας αυτές τις απόλυτα προσωπικές θεωρησεις ειναι κατι που αγαπησα εκτιμησα και αγκάλιασα μεσα σ αυτη τη λίστα.Αν θα θελα κάτι απο αυτο το χωρο ειναι να ξερω αν μπορω να συνεχισω να το κάνω.Αν η πολλυσυλεκτικοτητα θα συνεχισει να υπαρχει.Αν ο σεβασμός και η ευγένεια μπορέσει τελικα να επικρατήσει.Δε θα εφτανα προσωπικα στο λυτρωτικό μου συμπέρασμα αν περιοριζόμουνα αποκλειστικά κ μόνο στην τεχνοκρατική εξήγηση  λειτουργια της ατμόσφαιρας.Και στ αληθεια....ποιος σπουδαιος ερευνητης της ατμοσφαιρας δεν ειναι ταυτόχρονα και ενας ποιητής???Και ποιος ερυενητης της φύσης δεν έχει σκυψει με θαυμασμό μπροστά σαυτό το μεγαλείο???Θα ταν ποτε δυνατόν ενας χωρος σα το δικό μας ν αφηνε απέξω τους τρελλους,τους ψυχακηδες??,θα εκοβε ποτε τον δρομο σε καποιο ν ανακαλυψει τον δικό του καιρό μέσα απο τα μονοπάτια που ο ίδιος θα εβρισκε????Και τοτε σε τι θα διέφερε η δικιά μας λίστα απο ενα τυπικό συνηθισμένο φόρουμ???Ολα ομως ειναι δυνατά!Ακόμα κ αυτό.Και αν συμβει αυτό,ναι θα θελα να το ξέρω.Δε θα θελα να γράψω ποτε ξανά με διαταγμο στη λίστα που αγαπησα,για οτι ασιθανομαι....

Ναι ειμαι τυχερός είναι η αλήθεια ,έχω ωραία θέα εδω που μένω.Αν και απο μια διαστροφη μου,θεωρω όλες τις θέες πρόσκαιρες και δανεικές.Αλλά αυτό είναι μιά άλλη ιστορία.4η μέρα σήμερα που τα χρώματα στο ηλιοβασίλεμα ηταν εκνευριστικά μαγευτικά.Εκνευριστικά μαγευτικά ναι,.αυτή ειναι η κατάλληλη έκφραση.ήταν τόσο μαγευτικά που....απά ένοιωθα οτι κατι επρεπε να κάνω και δε ηξερα τι.Πηρα τη μηχανη λοιπον κ τράβηξα δεκάδες φωτογραφίες να φυλακισω τα χρώματα.Ανθρωπος του 21 αιωνα βλέππεις.Με τη φωτογραφία ειναι σαν βάζεις υπογραφή σ ενα κείμενο που θέλει τόσο ανάλυση οση και η ιστορια του κόσμου.Υπογράφεις λοιπόν την εικόνα τη δίνεις και λες στους αλλους...λυτρώστε με ρε παιδια απ αυτο το μαρτύριο των καθημερινων χρωμάτων




*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...