Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

"αναφορά ,άντρας Νοτιάς"

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Απόλυτος δικτάκτορας ο Νοτιάς.'Ενας άνεμος που έχει ταρακουνήσει την καρική απραξία των τελευατίων ημερών.Εκει δλδ που καθότανε η καιρική απραξία ήρθε ο Νοτιάς και την έπιασε απο τον ώμο.Αφου την ταρακούνησε της είπε με αγριεμένη φωνή:"ακου να σου πω παλιόσαυρα...την επόμενη φορά θελω τις παντόφλες μου την μια δίπλα στην άλλη"!!"τ ακους?"Τρομοκρατημένη η καιρική απραξία έβαλε τη μια παντόφλα δίπλα στην άλλη.Ομως ο άρχοντας δεν ικανοποιήθηκε.Θεριεύοντας ακόμα πιο πολύ ,τράνταξε το σύμπαν με την στεντόρεια αντρική φωνή του:" που ειναι το κακάο μου?" εεεεε?? Κόκκαλο η καιρική απραξία.Είχε ξεχάσει να φτιάξει το κακάο του άρχοντα.Αμέσως έλυσε το σουτιέν της και άφησε το πλούσιο στήθος της να πέσει βαρύ μπροστά τα μάτια Του.Ο άρχοντας τότε είπε:" δεν μπορώ απόψε....έχω να κάνω κούρα ομορφιάς" και πονάει το κεφάλι μου,πρέπει να φτιάξω και τα νύχια μου".Ντροπιασμένη η καρική απραξία έπιασε να καθαρίζει φλουδες απο κάστανα.........
Ενω όλα αυτα τα δράματα συνέβαιναν στη μετεκλογική Αθήνα,ο ουρανός είχε αυτή την όψη:


              
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
Στο όργιο Νοτιαδίσιας τοτεστερόνης  και θετικων ιόντων,κρατάει το φανάρι.Ενίοτε...Ενιοτε παλι οχι.Οπως κάτσει.....Κοντά στους  20 ,στις 9 το βράδυ..

ΑΝΕΜΟΙ
"Αντρες ετοιμοι για όλα..."
ΣΧΟΛΙΑ
1. 6 χρονια πριν.8 /11.2004,καταιγίδα σαρωνε την Αθήνα
        http://armenistis87b.blogspot.com/2004/11/same-old-november-story.html
ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ : (φυσαει Κόντρα-active member)

Σύξυλη η μπέσα μου μπροστά στη βρώμικη ιστορία,
μύθος απέθαντος και ωμή αλληγορία.
Περιγελάστε με, δειλοί, ξεχάστε με, πλέξτε με φιτίλι και ανάψτε με·
μέσα στην πλάνη σας ένα όνειρο ατόφιο θα εκραγεί !!!!!

*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...