Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

KATAIΓΙΔΕΣ στον κάμπο του Αγρινίου τη νυχτα 13 προς 14 Σεπτέμβρη(βίντεο)


Kατεβηκα Αγρινιο,για προσωπικούς οικογενειακους λογους,εχοντας στη πλατη ενα πολυ δυσκολο καλοκαιρι και μια τεραστια συσωρευμενη κουραση.Θα μαι ελικρινης και θα πω οτι η διαταραχη που αναμενοταν ηταν το τελευταιο πραμα που ειχα στο μυαλο μου,γεγονος,που δε θα συνεβαινε αλλη φορα,και που συνεβη ακριβως λογω της κουρασης που ειχα καθως και των δουλειών που είχα να κανω στο Αγρινιο.Ενα μειγμα δλδ κουρασης,ταλαιπωριας,τρεξιματος,και αγχους ηταν στη πρωτη θεση στο κεφαλι μου και κυριαρχουσε πανω μου.

Πεμπτη απογευμα ,πανω απο το Αγρινιο ειχε κατι αναπτυξεις γενικα,και οταν βραδυασε καπως ,αφου εφαγα τα μπριζολιδια μου,ηπια και δυο μπυρες,ειμουν ετοιμος για υπνο απο τις 8 κιολας.Θα πω την πασα αληθεια.Εγω θα κοιμομουνα,αλλα εκανα ενα τραγικο λαθος.Πηγα να περπατησω λιγακι και να κατουρησω στα δεντρα , παρα περα ,λιγο πιο περα απο το σπιτι,οπου ειχε ενα ανοιχτο οριζοντα.Και οπως απολαμβανα τη φυσικη λειτουργια του σωματος,βλεπω τη ρουφιανα τη αστραπη πισω απο τον Αρακυνθο.Οχι ρε γμτ.....ηταν η πρωτη σκεψη που εκανα/"|Παει ο υπνος".Πηρα τηλεφωνα,μιλησα με τον Γκικα,τον Στρατη και μου λεγανε οτι ερχεται κατι ,στην Ηπειρο γινεται χαμος ,τωρα λεω?Τι?Τι να κανουμε τωρα??Τα ματια κλεινανε,και οι αστραπες ολο κ πυκνωνανε αλλα δεν ζυγωνανε.Περιεργο δλδ σκηνικο.Γιατι δε ζυγωνανε οι αστραπες οεο?Νεα τηλέφωνα.Γιατι ρε παλικαρια δεν ζυγωνουνε οι αστραπες? Α....λενε τα παλλικαρια.....το συστημα ειναι κολλημενο,και ερχεται πολυ πολυ πολυ αργα...και οσο περνανε οι ωρες η θεση του θα ειναι τετοια που θα σε επηρεασει.Ε ρε γμ τη πουτανα μου,λεω ,που εμπλεξα τωρα....Παιρνω κ τον Νεκταριο μηπως μου πει τπτ διαφορετικο,αλλα κ ο Νεκταριος τα ιδια μου πε.

Τεσπα,οπως καταλαβαινετε,εγω ειμουν υποχρωμενος,να στησω τριποδο,να βαλω καμερα,να εχω ετοιμη τη εφεδρικη,και να ετοιμασω τη φωτογραφικη.Τα στησα στη βεραντα,εβαλα και μια κουβερτα κατω ,μαυρη νυχτα πισα παντου,κατι σκυλια ουρλιαζανε μεσα στο μαυρο της νυχτας,στο χωριο εντωμεταξυ μολις βραδυαζει ειναι σα νεκροταφειο,δε ακουγονται παρα μονο οι ηχοι της νυχτας,ξαπλωσα στη κουβερτα χυμα κατω,και εβαλα τη καμερα να γραφει.Τι να γραψει?Χαζομαρες εγραφε.Με το ματι οι αστραπες ηταν πολυ ευκρινεις αλλα με το ματι της καμερας ισσααααα που φαινοτανε μια λαμψουλα μικρουλα...Ιντερνετ δε εχω κατω,επιαρνα κανα τηλεφωνο να μαθω αν ξεκολησε το συστημα,ειχα το αγχος διοτι αν πηγαινα για υπνο κ ερχοτανε κατι πολυ δυνατο?Η περιοχη εκει που βλεπω ,ειναι ο καμπος του Αγρινιου.Εκει ειναι τσεκαρισμενος τοπος για στροιβιλους.Η ορογραφια,οι λιμνες,εκει βοηθανε.Να σκασει κανα τετοιο και να κοιμαμαι?10 το πρωι εντωμεταξυ επρεπε να ειμαι Αγρινιο για δουλειες.Και οι αστραπες ολο κ πυκωνανε αλλα δε ερχοτανε!!!Δεν ερχοτανε οι ρουφιανες!!!Εκει τωρα ηθελε να σαι ξεκουραστος,να χεις τις μπυρες σου,ν ακους τη μουσικη σου,να σαι χαλαρος γενικα ,να μην εχεις δουλεια την επομενη και να πεις "οσα πανε κ οσα ερθουν"..Ετσι επρεπε.Αλλα ,η ζωη δε παει συνηθως οπως θα πρεπε για σενα...Παντα παει οπως γουσταρει αυτη...

Εκει στη βεραντα με πηρε ο υπνος,και καπου μετα τα μεσανυχτα ,ακουσα ενα μπουμπουνητο και με ξυπνησε.Οπα λεω ηρθε! Πραγματι οι αστραπες γινανε πιο φωτεινες, κ σποραδικα ακουγοτανε μπουμπουνητα.Τωρα η καμερα αφου ειχε καταγραψει κανα διωρο το απολυτο μαυρο,αρχισε να καταγραφει αστραπες που κανανε τον ουρανο να φαινεται γαλανος απο το φως τους .Στομαχι χαλια,κεφαλι χαλια,ματι κοκκινο,νεα τηλεφωνα.Ερχεται ρε παιδια? Δε κοιμασαι καλυερα να ξυπνησεις κατα τις 3 με 4? Μου λενε.Πως να το κανω αυτο ομως οταν εβλεπα οτι αυτο το πραμα ερχοτανε αλλα πηγαινε με το πασο του ρε παιδι μου.Η δλδ,θα υποτασομουνα στο ρυθμο του η θα ανεβαινα στον ουρανο και θα χωνα μπινελικια.Το δευτερο δυσκολο(οταν θα συμβει δε ξερω αν θα χω ορεξη για μπινελικια),εμενε να διαχειριστω το πρωτο.Αλλες κανα δυο ωρες περασανε μεταξυ απρογαλαζης σποραδικης σαπιλας.Δλδ,οταν πηγαινε να με παρει ο υπνος,ακουγοτανε το μπουμπουνητο.Ορθιος παλι εγω.Τι εγινε ρε παιδια?Ηρθε?Μετα απο μιση ωρα αλλο ενα μπυμπουνητο.Ερχεται ,αλλα δε ηρθε ακομα.!!!

Να μη τα πολυλογω,ξαφνικαα αρχισε να βρεχει.Αυτο ειναι λέω.Αλλα παπα***ια.Σταματησε ,και μετα παλι τα ιδια.Καποια ωρα καπου στις 3.3,30 καπου εκει,φανηκε οτι ηρθε .ΕΙδα τους πρωτους κεραυνους,ακουστηκαν οι πρωτοι εκωφαντικοι κροτοι.Η βροχη στους τσιγκους εκανε πλεον μεγαλη φασαρια.Η υγρασια?Α ακαλα.....ξεχασα να το πω....δεν υπηρχε αυτο το πραμα με την υγρασια!!! Ολος ο τοπος εβραζε ρε παιδι μου.Εβραζε.Αναπνοη δε μπορουσες να παρεις.Σηκωνοτανε μια υγρασιομιχλη,ενα βαρυ κ ασηκωτο πραμα που σου καθοτανε πανω σου χωρις ελεος.Δυσπνοια του κερατα.Τα καλυετρα αρχισανε μετα τις 5 το πρωι.Το Αγρινιο φλεγοτανε.Ο καμπος επισης.Καθε φορα που τελειωνε μια επιδρομη ,αρχιζε αλλη.Το ενα ματι μου κοιμοτανε ,το αλλο ητανε ξυπνιο.Μια παρανοια.Ενα σκοτωμα κυριολεκτικο.Μεχρι που ξημερωσε.Εκει παρεδωσα.Καπου στις 7 παρα εκλεισα και τα δυο ματια για δυο ωρες.

 Βιντεο απο την νυχτα εκεινη της 13ης προς 14 Σεπτέμβρη.Η καμερα καταγραφει απο τις 21:00 το βράδυ της Πέμπτης μεχρι τις 06:30 το πρωί της Παρασκευής.Η θεα ειναι προς τα δυτικα και προς τα Βορεια-βορειοδυτικα,προς Αγρινιο.Στην αρχη του βιντεο ,διάρκειας 12 λεπτων ,οι αστραπες ειναι πιο αχνες ,ενω προς το τελος του βιντεο καταγραφονται οι πιο εντυπωσιακες που αποτυπωσε η καμερα.






Ακολουθουν τα πιο σημαντικα video frames ΚΑΙ φωτογραφίες.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.(απο τις 01:00-06:00)



















VIDEO FRAMES:







































Η συνέχεια του καιρού της Παρακευής 14 Σεπτμεβρη σε επόμενο Post.

*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...