Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Ο ΠΟΝΟΣ



Με τη σφαίρα στο κεφάλι,σηκώθηκε κ άνοιξε τέντα τις πόρτες οπως του χε πει μια φορά.Πλυμμήρισε φως το σπίτι,φως κ αέρα φρέσκο.Η καταιγίδα της παγωνιάς είχε περάσει κ του χε αφήσει ένα πόνο στη πλάτη που τον κουβαλούσε αναγκαστικά.

-"Καλημέρα μαλάκα,"του πε ,
-"καλήμέρα" του πε κ ο πόνος και τον έκανε να κλείσει τα μάτια."Συνήθως δε μου λένε καλημέρα.Με μισουν και θέλουν να φύγω."
-"Μπα.."του απάντησε ,"κάτσε,κάτσε για παρεάκι.Ζοριζέ με όσο θές,αλλα μη το παρακάνεις μόνο.Καφέ θες?"
-"Ελληνικό,άμα εχεις !!! "
-"Ελληνικο εχω αλλα εγω πινω μονο τ απόγευμα,κατσε να σου φτιαξω εσενα Ελλληνικο κ εμενα αυτο που πίνω."
-"Α,εγω πινω τον καφε σου καμια φορα το καλοκαιρι μόνο του πε ο πόνος"
-"Στ αρχίδια μου."
-"Γιατι με βρίζεις ?"
"Γατι σ αγαπάω."
-"Kai ποτε προλαβες?.Μηπως εισαι λιγο υπερβολικός??"
-"Ειμαι,αλλα σ αγαπάω .θες πιστεψε το ,θες οχι,στα αρχιδια μου"
Α",μη μου λες τετοια θα αγαπησω την πλάτη σου και δε θα φυγω ποτέ.Η σφαίρα απο χτες σε πονάει? ρωτησε ο πόνος.
-"Οχι.Με κάνει και κρυώνω η τρύπα που δημιούργησε ."
-"Παράξενη λογική.Η σφαιρα ειναι ακομα μεσα.Πως και δε πονάει?Θα πηγαινα να μενα εκει,αλλα βολευτηκα την πλάτη σου".
"-"Οπου θες πηγαινε.Τσιγάρο θες?"
-"Να το κόψεις"
-" Κ εσυ ."
-"Εγω δε καπνιζω"
-".Να κοψεις τη πολυλογία.Οταν ξυπνάω δεν εχω ορεξη για πολυ κουβέντα."
-"Μαλάκα,σφυριξε ο πονος και του χωσε μια ."
-"Μμμμ...Καβλα εισαι."
-"Ανώμαλε"
-"Ποιος μιλάει".....
-"Παντως ,μου κανει εντύπωση.Πως δε σε πονάει η σφαίρα?"
-"Ρε γελοίε,εμένα ρωτάς? Εσυ εισαι ο πόνος!!Κ εσυ δε βρίσκεσαι στη τρύπα στο κεφάλι μου,αλλά στη πλάτη μου.Τι σκατα με ρωτάς εμένα λοιπόν??
-"Για κατσε να δω.ουφ ουφ,..στενα ειναι εδω μεσα...ουφφ....ελαα...με νιωθεις??"
-"το μονο που νιωθω ειναι καβλες πρωνιάτικα.Εσενα όχι,μια φορα δε σε νιώθω."
-"χμμ...καταλαβα....ειναι μεσα η σφαίρα,γιαυτό.Αν βγεί με καποιο τρόπο,τοτε θα με νιώσεις"
"-Η σφαίρα ειναι δικιά μου και δε θα τη πάρει κανείς απο μένα,του αγριευτηκε.Ειναι δικιά μου.Είναι δώρο"
-"Δωρο?"
-"Ναι,δωρο απο τη ηρωίδα μου.Αυτη η σφαίρα ειναι η αγάπη της.Προσπαθούσε να μου το δείξει και δε μπορούσε,
οποτε αναγκαστικά με πυροβόλησε.Εγω την καταλαβαίνω".
-"Περίεργος τρόπος να καταλάβεις την αγάπη της,και ακομα πιο περίεργος τροπος να στον δειξει αυτή"
-"Δουλειά σου μαλάκα.Εχουμε τους δικούς μας κώδικες εμείς.Μη σε κόφτει.Εσυ τη δουλειά σου"
-"Δε μ αρεσει η δουλεία μου,ειναι βαρετή."
-" Δε θα το λεγα.χωρις εσένα θα μασταν όλοι νεκροί"
-"Η υγιεις"
"-"Μαλακίες.Νεκροί σου λέω.Υγιής που να μη πονά δεν υπάρχει.Πες μου οτι πας και σε πτωματα να με τρελάνεις"
--"Οχι,η αληθεια ειναι οτι σε πτωματα δε πάω.Αλλα δε παω ουτε σε υγιείς."
-"Πας σ οσους εχουν αναγκη.Εγω μωρε μαλακα θα σου λεω τι κανεις εσυ?Μη με διαολίζεις πρωινιατικα.αΨΟΥΥΥΥΥΥ..."
-"Κρυωμένος?"
"Οχι,ΑΠΛΑ .....πυροβολημένος".
*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...