Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

ΤΟ ΛΑΘΟΣ



Ντρινννν
-Εμπρος?
- Ναι το λογιστηριο ηθελα...οχι οχι,,τις πωλησεις θελω
-Ποια εταιρεια πήρατε?
-Τη Λαμπουργκινι.
-Λαθος...λαθος πηρατε.
-αααα..λαθος
-Ναι ,λαθος.


Ντρινννν,ντριννν

-Εμπρος ?
-Τον κυριο Λαγοπατακη.
-Δεν υπαρχει αυτο το ονομα εδω
-Δεν υπάρχει?
-Οχι δεν υπαρχει.
-Α δε υπαρχει.Συγνωμη λαθος.
-λαθος ναι.
-γεια σας...

Ντρίιιν

-Εμπρος....
-Την κυρια Φρειδίου
-Τη ποια ?
-Τη Κυρια Φρειδίου?
-Ποιος τη ζηταει?
-Ο Κος Μιχάλης είμαι,ο αντρας της.
-Α Κυριε Μιχαλη,δε ξερω ,δεν ειναι εδω,πριν καμια ωρα την είδα
που σκυλοπηδιοτανε στις τουαλετες με το αφεντικο,αλλα δε βλεπω ,δε μπορω να δω τωρα,δε τη βλεπω παντως.
-Ορίσσστεεεεε?
-Ναι δε τη βλεπω τι να σας πω.Παρτε σε λιγο.
-Φιλε εκανες μεγαλο λαθος που παιζεις μαζι μου.
-Εκανα ναι.Λαθος λαθος,,λαθος ...


Ντρίννννν

-Εμπρος
-Ναι,γεια σας.
-Γεια σας.
-Πηρα για το casting.Για το ρολο της ηρωιδας.
-Α ,μαλιστα.Τι μπορειτε να κανετε ?
-Τα παντα ,ειμαι πολυ ηρωικιά.
-Τέλεια.
-Αυριο με τις ζαρτιερες σας ,μεταξυ 10-11 το πρωι.
-Ειστε ανωμαλος?
-Ειστε βλαμμενη??
-ρε αντε να χαθεις παλιομαλακα.Νομιζα οτι εισουν σωστος.
-Εγω οχι,εγω μονο λαθος ειμαι.Εσυ δε ξερεις καν τι εισαι.
-Λαθος λαθος λαθος μου.Με πληγωσες.Κλαιω.ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ
-Ειμαι ναι..ειμαι λαθος..

ντριννν

-Εμπρος
-Ναι ,ελα .Ο Αλεξανδρος ειμαι.κοιτα να δεις ,αν μπορεις να μου στειλεις ενα ισοζυγιο Δεκεμβριου και πες μου ποσα ειναι να δωσουμε στην KlastonPeers.
-Bαριεμαι.
-Ελα δε σ ακουσα.
-Ναι λεω βαριεμαι.Στ αρχιδια μου κ το ισοζυγιο και η Klastonpeers.Τελιως στ αρχιδια μου.
-Δεν ειναι η σωστη απαντηση αυτη.Αυτη ειναι λαθος απαντηση.
-Ναι,ειναι η λαθος απαντηση..Αυτη εχω.Ειναι οτι πιο πολυτιμο εχω.






*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...