Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

ΚΛΩΤΣΙΕΣ



-Δε γουστάρω να σου πω καλημέρα.Θα πρέπει να φορέσω τη μάσκα μου πρωι πρωι,να υποκριθώ,να χαμογελάσω,αν θα θελα κάτι ηταν να σου σκάσω μια κλωτσιά στη μούρη.Κ εσυ θα μεινεις εκει,στη κλωτσιά.Θα βάλεις τα κλάμματα ,.και θα ρωτας "εμένα",μα εμένα?" Ναι ρε ,εσένα.Εσυ που λες πως μ αγαπάς.Να φύγεις ,να μη σε ξαναδώ μπροστά μου. Σ αρεσει η δικιά μου καλημέρα?Σου βρωμάει?Σε προσβάλει?Σε πονάει?Ν ασχοληθούμε ξανά με σένα,τι σου γλυκαίνει το παραμύθι,τι στο καβλώνει,τι στο πηδάει,τι στο κοιμίζει στο ψέμα του.

-Πω πω ρε μαλάκα ,τι νέυρα ειναι αυτά πρωινιατικα.Πότε θα γίνεις άνθρωπος?

-Ανθρωπος?Με τις κλωτσιές θα γίνω ανθρωπος.

-Να σου σκασω κ εγω μια να δούμε?

-Σκάσε μου αν και "δε το χεις".Δε το χεις ,σου λεω.

-Πως δε το χω?Κιμα θα στη κάνω στη μουρη.

-Κ αν το κανεις ,θα χεις κακια μεσα σου,θα ναι μπασταρδη η κλωτσια σου,επειδη σε προκάλεσα.Δε θα σαι εσυ.Δε θα χτυπησεις εσυ,.Εγω θα χτυπησω μεσα απο σενα.Και γω ρε μαλακα,βαριεμαι να χτυπαω και για σενα.Κουραστηκα,καταλαβες?

-Μα γιατι να χτυπας?Γιατι πρεπε να χτυπας?

-Γιατι σ αγαπάω.Παντα σ αγαπούσα.Αλλα εισαι τοσο μαλάκας.Μα τόσο μαλάκας.
Γιαυτο,αι γαμήσου,Κλωτσιά και αντε γαμήσου.Ναι πρωινιάτικα.

-Δε σε καταλαβαινω.

-Ναι ε?Και τοτε πως λες πως μ αγαπας ???

-Θα μεινεις μονος σου στο τελος μ αυτες τις θεωριες.

-Με μια διαφορα.Μπορει να μαι μονος μου.Εγω ομως θα ξερω γιατι θα μαι μονος μου.Εσυ μπορει να σαι με χιλιαδες γυρω σου ,αλλα θα σαι πιο μονος σου απ οτι εγω.Ουτε καν να κλωτσησεις δε θα μπορεις.

-Παραξενος εισαι.

-Οχι,Απλα κακομαθημενος.Πες το ετσι.Να το καταλαβεις πιο καλα.Πες το ετσι....Ασε με τωρα.Ειναι πρωι ακομα.Θελω καφέ .Και δε θελω κανανενα πουστη να μου ζαλιζει τ αρχιδια.

-Βρεχει,δες...

-Ρε αι γαμησου.....







*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...