Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ



Εγώ εφυγα,(εδω εχουμε πλανα με τον ηλιο αναμεσα στα συννεφα που γκελάρει στο αριστερό καθρέπτη,να
με χτυπαει στο αριστερό μάτι).Η κάμερα ομως παραμένει στο νοσοκομείο και γυρνάει στους διαδρόμους και στα δωματια καταγράφοντας μερικες σηνες.Απλα σκηνές χωρίς κανενα σχόλιο.

(Το δάκρυ της γιαγιάς)

-Πονας γιαγια?

-Οχι παιδι μου.

-Γιατι κλαις?

-Γιατι είσαι εδώ.Εγω δε θα μουνα, στη θεση σου.

-Μα γιαγιά...σ αγαπάω,γιαυτο ειμαι εδω...

-Εγω δε θα μουνα..γιαυτο κλαιω...εγω θα μουνα με τον Αλέξη

-Ποιον Αλεξη καλέ γιαγιά?(ρε να πουμε στον γιατρο να ρθει?)

-Τον Αλεξη παιδι μου,τον Αλέξη...

-Ποιον Αλεξη?Εγω εναν Αλεξη ηξερα,Το κυρ Αλεξη ,τον φιλο του παππου που πέθανε ,προπερυσι.

-Αυτον παιδί μου,αυτον.

-Και τι να κανες με τον κυρ Αλεξη ρε γιαγιά?

-Εισαι βλαμμένο παιδί μου.,Βλαμμένο.Εγω μια φορα ,ξομολογηθηκα.Και τωρα γεια.

-Γιαγια?Γιαγια?...καλε Γιαγια?Γιατρεεεεεεεεεεε
εεεεεεεεεεε......

(Φοβαμαι)

-Ελα να τελειωνουμε να παμε για μπυρες.Α,εισαι μεγαλο μουνακι τελικα,τη πιτσιρικα τη πηδηξες ρε??
Αντε ελα θα τα πουμε....Εχει κ το ματς μετα.Η Τουλα οχι,θα παει στη μανα της.χαχαχαχα...ναι ,ναι μα τι μαλακας που ειναι...
κ εγω την αλλη φορα τον πιστεψα,αλλα ειναι αρχιδι ρε....αρχιδι κανονικο...καλα κατσε να δεις...την αλλη φορα
θα του γαμησω οτι εχει και δενε χει.Μαλακας ειμαι εγω να πληρωνω απ τη τσεπη μου?Εκει να πονεσει ο πουστης ρε..Ας προσεχε...
.....Ελα να τελειωνουμε...μ αυτη εδω....αναισθησιολογος?? ολα καλα,ξεκιναμε?

-(φοβαμαι για τη ζωη μου.Να προλαβω να ζησω.Να διορθωσω τα λαθη μου.Να πω συγνωμη οπου εβλαψα.Να πω σ αγαπω οπου δεν ειπα.Να κανω πραγματα.Να μοιρασω οτι εχω ,να νιωσω εκεινο το αισθημα του να μοιραζεσαι .Εχω τοσα να κανω ,τοσα να πω ,τοσα ν ακουσω ,τοσα να δω ακομα....φοβαμαι φοβαμαι..)

-Ναι δεν ακουει πια τιποτα ,δε καταλαβαινει.....

(Το έντερο του μπάρμπα)

-Πως εισαι μπραμπα Αντων΄σημεραααα??

-Απ να σ ΄παρει ο διάολος κ εσένα και ουλουνούς.

-Τι με βριζεις μπάρμπα Αντων΄,εγω σε ρωτησα πως είσαι?

-Για να μαι εδω μεσα ,θα να΄΄μνα καλα?

-Βρε ναι,αλλά γιαυτο σε ρωταω κ εγω.

-Σηκω φυγε ,μη σκωθω απάν και σ γαμήσου οτ έεις και δεν έεις...

-Γιατρε,ποιο ειναι το προβλημα του μπαρμπα απο δω?

-Χμμμ....για να δω το φακελο του...α ναι,στριμενο άντερο,Ειχε 3 μηνες να χεσει...

(Η αιμοροουσα εγκυος.)

-Γιατρεε,γιατρεεε...χανω αίμα...χάνω αίμα...

-Ναι το βλέπω,χτυπησατε πουθενά?

-Τι να χτυπήσω γιατρέ? Δε βλεπετε απο που χάνω αίμα?Φοβαμαι γιατρε φοβάμαι....

-Μπα δεν είναι τιποτα...συμβαίνει καμια φοραα...

-Γιατρε εχω πλυμηρισει στο αιμα....

-Καντε της μια ακτινογραφια να δουμε...

-Α ναι,,μαλιστα οριστε καθαρα ολα,,γυριστε σπιτι σας και υσηχάστε.

-Γυρισα απ το νεκροταφειο γιατρε.

-Απ το νεκροταφειο? Γιατι?

-Εχασα το μωρο μου γιατρε..

-η ακτινογραφια τι έδειξε??

(Η χολή του ερπητα του ζωστηρα.)

-Αν δεν ειχες τοσο βαρυ ιστορικο θα σου ειχαμε ηδη κανει την εγχειριση της χολης απο το ασθενοφορο ακομα,
μεσα στο ασθενοφορο σου λέω θα στη καναμε.Τοσο επειγουσα ειναι η κατασταση.Αλλα τωρα απλα θα περιμενουμε
μηπως και σου περασει ετσι απλα με αντιβιωση.

-Γιατρε,εχω βγαλει κατι σημαδια εδω.

-Δεν ειναι τιποτα αυτα ,απ τη ζωστηρα που φορας ειναι.

-Γιατρε,ποναω πολυ αλλα δε εχω πυρετο.Τι εχω?

-Ερπη του ζωστηρα.Στο χα πει να τη βγαλεις.

-Δεν εχω χολη?

-Εχεις.Κ εγω εχω.Ολοι εχουμε.

-Πονατε κ εσεις?

-Βλεπεις να ναι τοσο αθλια η δικια μου ζωστηρα?

-Δε θα κανω εγχειριση?

-Δε κανεις εγχειριση για ερπη του ζωστηρα.

-Μα εσεις ειπατε θα μου κανατε εγχειριση μεσα στο
ασθενοφορο.

-Ναι .

-Τι ναι?

-Ναι.3 χαπια τη μερα,ανα 8 ωρο και αλοιφουλα.zovirax Των 10 Mg.

***********
Πλανα απο τον εξωτερικο χωρο.Ανθρωποι που καπνιζουν και πινουν καφεδες.Κινητα που χτυπανε.

-Ναι ελα.Οχι δεν ειμαι καλα.Ποιος? Α....ενταξει ,τι περιμενες τωρα?Γερος ειναι.Αν δε πεθανει τωρα θα πεθανει αυριο.

-Ναι ελα.Ναι εδω ειμαστε.Οι γιατροι ναι,τον ειδανε.Τι ειπανε?Τι να πουνε?Ολα καλα.Αν δεν ειναι καρκινος θα ναι πετρα στο νεφρο.Ναι ναι.Οχι οχι εδω θα μεινουμε αποψε.Ναι..ναι...

-Ελα..ναι ρε.οχι οχι,,ακομα ναρκωμενη ειναι.Απο το πρωι ναι.Οχι ρε.Ζει.Ναι,Θα περιμενουμε 4 μερες και αν δε ξυπνησει
θα δουμε τοτε.Ναι ναι.Ολα καλα.

-Ελα,ποιος?Λαθος κανετε..Τον σκηνοθετη ?Ποιον σκηνοθετη?Ποια ειστε ?Ποια?... η ηρωιδα του?να του πω οτι για εσας ,αυτος εχει πεθανει?
κ οτι ειστε μ αλλον και δε θα του ξαναμιλησετε ποτε????Τι πραμα? Μα εμενα που με ξερετε?Οχι δεν παιζουμε στο ιδιο εργο..Ποιο εργο?Δε πα να σε κοιταξει
κανας γιατρος κυρα μου???

************
Και εχουμε κ ενα τελευταιο πλανο κατω απο τη γη,με τους πεθαμενους που συζητανε...

-εσυ που νοησηλευτηκες κυρα Γιωργαινα?Κυρα Γιωργαινα?ρε κυρα Γιωργαινα....παλι σε κανα ονειρο θα τριγυρναει.

-Αλεξξξ....που σαι ρε Αλεξη...εχεις επισκεψεις ?τι επισκεψεις?Ποια ειναι αυτη ρε? Η γυανικα μου?Κ ηρθε να δει σενα πρωτα??

-Παιδια μη παιζετε μη κανετε σαιτες με τις ακτινογραφιες....θα βγαλετε κανα ματι.....

-Μια ζωνη ρε παιδια....εχει κανεις μια ζωνη?Ποναει η χολη μου.....

************************
Αυτο ακριβως.

Μια ζωη για πλακα....
μια αναγκη που θαφτηκε ζωντανη ...
μια καταφαση που πηρε εξιτηριο απο την αληθεια της
Κ ενα νοσοκομειο που εμοιαζε τόσο μα τοσο αληθινό.....


*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...