Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΜΑΥΡΟ


Tου χαμογέλασα οπως εβγαινα απ το κτιριο,κρυμμενο οπως ήτανε στο σκοτεινό δωμάτιο.Ξερει για τη ζωη μου ,οσα εγω δεν εχω φανταστεί ποτε για κατι που το αφορά.Εχω δει στον υπνο μου τα μάτια του να με κοιτάζουν,εχω μυρίσει την ανάσα του ,αλλα δεν ξερω το ονομα του,δεν εχω δει ποτε το προσωπο του.Εκανα πως εφυγα και ξαναγυρισα.Του φωναξα.Θελω να σε δω.θελω να σε δωωωωωω.μ ακους?Τοσα χρονια εδω μεσα.....τοσα χρονια...Τοσα γαμημενα χρονιααααααααααα..θελω να σε δωωωωγαμωτοοοο... κ χωρις να το περιμενω καν απο μενα,εβαλα τα κλαματα.Δε μιλησε.Δεν ειπε τιποτα.Πηγα να φυγω και τοτε μονο μου πε και σαν" δεν εχω δυναμη πια...δεν εχω αποθεματα αλλά...μη φυγεις...μη φυγεις ετσι,μμ.θα πεθάνω..".Δε φευγω του ειπα,δε φευγω ,μα πες του το ονομα σου.Πες μου εσυ το δικο σου πρωτα μυου αντιγυρισε χαμηλα.... .Το δικο μου ειναι......το δικο μου ειναι..........το δικο μου ειναι.........
Μη τρομαξεις,μου λεει σιγα.....μη τρομαξεις....δε το ξερεις...Σε περιμενω χρονια....μολις τωρα μου μιλησες για πρωτη φορα..και δεν ξερεις πως καν να μου συστηθεις.....ας μη τελειωσουμε ετσι,,,ας μη χαθουμε ετσι.....Θα σε περιμενω λιγο ακομα....να μου πεις τ ονομα σου και να σου πω το δικο μου.Εστω και τωρα....Και τωρα φυγε,ασε με μονο μου.Πονάω...




*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...