Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

"ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΧΤΕΣ ΣΤΗΝ "ΚΑΤΑΛΗΨΗ"



- Νομιζα οτι δε θα σε ξαναβλεπα εδω.Οτι το 'ληξες.

- Το ληξα ,ναι.Παρα τα τανκς που κατεβασατε.Αλλα το ληξα με το δικο μου τροπο,Οχι το δικο σας.

-Ποιος ειναι ο δικος σου τροπος ?

- Καποιος που δε θα καταλαβετε ποτέ.Οσο τουλαχιστον το μυαλο μπορει να δραπετεύει απο παγίδες ,και συμβουλες φιλων,γνωστων,ψυχολογων.ακομα και των ηρωιδων.

-Παλι τα μελο?

-Δικια σου μεταφραση ειναι αυτη.Εσυ το χρεωνεις.Εγω το πιστωνω.

-Και τι σκεφτεσαι τωρα?

-Τα παντα ,αλλα δε σας αφορουν πια.

-Μονος σου?

-Μόνος μου και μ οποιον θελει να με λεει με το ονομα μου.Μ οποιον μ αναγνωριζει.Μ οποιον που με θελει το οδτιδηποτε ,ακομα και αν ειναι το πιο μικρο κ το πιο ευτελες.Μου δωσατε ονομα αν δε το καταλαβες.

-Δλδ? Εμεις δε σε λεγαμε με το ονομα σου?Εσυ κρυβοσουνα πισω απ τις λεξεις.Εμεις ειμασταν καθαροι.

-Αυτο ακριβως.Εισασταν καθαροι οσο καθαρος ειναι καποιος μεσα σ ενα βοθρο.Οσο καθαρος ειναι καποιος που δινει συμβουλες και νοιαζεται για τη συναισθηματικη και ψυχικη καθαροτητα των αλλων.

-Εσυ τωρα μας χρωνεις .Εμεις αυτα τα πιστωνουμε.

-Το ξερω.Εχουμε διαφορετικα ισοζυγια.

-Δε μας ενοχλείς.Κανεις δε σε καταλαβαινει ετσι κ αλοιως.Ολοι σε κανανε περα.Ειδικα η ηρωιδα σου.

-Δε ηταν σκοπος μου να σας εχνοχλησω.Εσεις ψαχνετε για εχθρους στο συστημα σας.Οσο για την ηρωιδα μου δε μπορει να με κανει περα ποτε.

-Τοσο αλλαζονεια?Μεσα σε μια νυχτα?

-Δεν ειναι αλλαζονεια.Γνωση ειναι.Παραδοχη ειναι.Στο κατω κατω,εγω δεν ειμαι ο χαμενος??

-Ετσι.Εσυ εισαι...

-Αυτο λεω κ εγω .Απ αλλους δρομους καταληγουμε στα ιδια.Μονο που εγω βγαζω το συμπερασμα που πραγματικα μ αφορα.
Και οχι αυτο που εσεις θελετε να μ αφορα.

-Και ποιο ειναι αυτο?

-Οτι ο χαμενος,,.,,τα παιρνει ολα!!!



*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...