Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

ΣΙΡΟΠΙ ΜΕ ΓΕΥΣΗ ΚΑΠΝΟΥ



Αγρια χαραματα.Βιαστικά υπο βροχή,στο περίπτερο για καπνό.
**********************************************


- Ναι,ένα σιροπι για το βηχα.

- Δε πουλαμε σιροπια κυριε.Σε περιπτερο εισαστε.

-Ναι ενταξει,.Το ξερω.Ενα σιροπι ηθελα.

-Μα δεν ειμαστε φαρμακειο,Γιατι ηρθατε σ εμας?

-Εσεις εισασταν πιο κοντα.Σας ξερω κιολας.Με θυμαστε ε?Που αγοραζα καπνο,ε?

-Ναι ,αν θελετε καπνο να σας δωσω.Αλλα σιροπι δε εχουμε

- Οχι δεν θελω καπνο απο εσας,Απλα ηθελα να σας το πω.Ηθελα να σς πω οτι θα θελα ενα σιροπι για το βηχα.Ενοιωσα την αναγκη να σας το πω.

-Καλα,καντε λιγο στη ακρη γιατι μαζευτηκε κοσμος και βρεχει..Αμα θελέτε κατι απο εμας να μου το πειτε.Αλλα σιροπια δεν εχουμε.

- Αμα ειναι ετσι ,δε ξαναρχομαι τοτε σε σας.Αυτο ηρθα να σας πω.Οτι δε εχουμε πια καμια σχεση .

- Μα τι λετε Κυριε...

- Αυτο που σας λεω.Δε θελω να σας ξερω.Δε θελω να εχω καμια σχεση μαζι σας.

- Οπως θελετε ,τι να σας πω.Εμεις ειδη περιοπτερου εχουμε.Θα λυπηθουμε που θα σας χασουμε απο πελατη αλλα ,τι αλλο να κανουμε.

- Τιποτα.Τιποτα.Φευγω.Μια τελευταια ερωτηση.

- Ναι παρακαλω

- Κανα περιπτερο εδω γυρω να παρω καπνο,ξερετε??

-Τι να σας πω,.Εμεις σιροπια πουλαμε......Αν θα βρειτε κανα διανυκτερευων περιπτερο,ισως βρειτε και καπνο.

-Μαλάκα...
**************

-Που ναι ο καπνος ρε?

-Ποιος καπνος?

-Δε πηγες να παρεις καπνο?

-Ναι αλλα μετα σκεφτηκα οτι θα με πιασει ο λαιμος μου θα βηχω και αποφασιασα να παρω ενα σιροπι.

-Και το πηρες?

-Οχι..

-Γιατι?

-Ε με το μαλακα εκει,δεν ειχε σιροπι.Μονο καπνο.

-Τελικα τι θες?Καπνο η σιροπι?

-Ενα σιροπι με γευση καπνου ηθελα.

-Μαλακα δε παιζεσαι.Ελεος.

-Εχεις ενα τσιγαρο?

-Μα θα με τρελανεις?Δε πηγες να παρεις καπνο τωρα και δε πηρες?

-Ναι αλλα τωρα ντρεπομαι να ξαναπαω.

-Αστο.Γάματο.Θα παω εγω.Θα παω εγω για σενα.

-Τοσο μαλακας εισαι κ εσυ,.Αντι να με βρισεις.Φευγω.Παω να κανω τρακα.Απο οποιον να ναι.Δε θελω ουτε απο σενα τιποτα ουτε απο τον περιπτερα.

-Στο καλο.

-Α ετσι..μ αφηνεις να φυγω.Τοσο νοιαζεσαι για μενα.

-Εισαι κακομαθημενος.Παιδι και κακομαθημενο παιδι.

-Ειμαι ναι.Γουστο μου καπελο μου.

*************************
-Παιδια να κερασω τσιγαρο?

-Εγω δε καπνιζω,ο φιλος μου απο εδω δε ξερω αν θα θελε ενα ...

-οχι δε θελω τιποτα.

-Ρε,τι σου συμβαινει?Τι θες τελικα...

-Να κλαψω.Αυτο θελω.....






*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...