Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Σφαιρα στο κεφάλι

Καπου εδω καληνυχτω για σήμερα.Εκτος απο τον πονο στ πλάτη,έχει αρχίσει και ποναει και η τρυπα στο κεφάλι απ τη σφαιρα.Με ζαλίζει,με ποναει και με θυμωνει. .Δε της αρεσουν φαινεται ουτε αυτηνης τα βραδυα της Κυριακης.Θα χουμε μαχες αποψε.Η ηρωιδα ειναι εξαφανσιμενη,εσεις δε γραφετε τπτ δικο σας.Θα το παρω μου φαινεται και θα παω στα Εξαρχεια.Ε?Να βρω ενα καφε,να μαζεουμαστε εκει μερικοι πυροβολημενοι καινα γραφουμε σεναρια.Και μετα να τα συζηταμε.Τι αλλο να κανω?Μετα ισως ανεβασω καποιο θεατρικο.Εδω η στο εξωτερικο.Ε?Πολα ειπα.Καιρος να παραδωθω στους πονους μου.Κανουν τοσηηηη υπομονημεχρι να τους παρεις στα σοβαρα επιτελους.

Οκ,οκ,,,ερχομαι,,ερχομαι.....το στανιό μου μεσα..

.Καληνυχτα απο μια σκοτεινη Κυψελη...σκοτεινη μεσα εξω...





*****

Μόνη και στερνή μου ελπίδα η δική σου η παγίδα
ας το κάνουμε το βήμα πέρασέ με σε άλλο τμήμα
η θεωρία ας γίνει πράξη κι όλα θα 'χουνε αλλάξει
Ωωω...//// δε το βαλα εγω,ο πονος στη πλατη μου το βαλε...ειπα να του κανω το χατηρι...μου τα χει πρηξει......εχει γαμηθει η βραδυα και νιωθω χαλια





*******

I like my town with a little drop of poison
Nobody knows they're lining up to go insane
I'm all alone, I smoke my friends down to the filter
But I feel much cleaner after it rains
She left in the fall, that's her picture on the wall
She always had that little drop of poison




*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...