Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

BAΣΙΛΗΣ

Το όνομα γενικά μ αρέσει.Λένε τον Αη Βασίλη ετσι,λένε και τον αδερφό μου ο οποίος σήμερα έχει γενέθλια και γίνεται 43 και πιο πολυ φοβάμαι εγω γιαυτό,παρά αυτός,αν μ εβελεπε θα λεγε "τι μαλακίες γραφεις παλι,θα μας κανεις ρεζίλι".Αλλα αυτος ειμαι
εγω κ αυτος ειναι αδερφός μου και αν βλέπει τη σελίδα,¨"χρονια πολλα" κ απο δω μέσα.


Καπου υπάρχει κ ενας Βασίλης που μισώ.Δεν τον ξέρω ,δε μου χει κανει τιποτα,αλλα ειναι αρχίδικαι να πα να γαμηθεί.Και να μην τολμησει.Αυτο μονο.Να μη τολμησει.

Κ ειναι κ ο Βασλης ο Παπακωνσταντινου.Ο Βασιλης για μενα,δεν ειναι ουτε τα μαγαζια που τραγουδαει,ουτε καν οι συναυλιες του,δεν ειναι οταν ειμουν κ ηταν κ αυτος πιο νεος,δεν ειναι ουτε καν τωρα που και οι δυο γερναμε καθε μερα.....Ειναι η φωνή του.Η χροια της φωνής του.Δεν εχει λενε μερικες οχιες ,τιποτα καινουργιο να δωσει.Ισα ρε σαυρες,που δεν εχει να δωσει ο Βασιλης.Και την εφημεριδα να τον βάλεις να διαβάσει ,αυτο φτάνει.Απλα ν ακουγεται η φωνή του.
Εχει μια τιμιοτητα στο τελος της ,που συντριβει καθε επιχειρημα εναντιον της.Μπορει να σ αρεσει η οχι,αλλα αυτη της η τιμιοτητα να το πω ετσι ,εμενα μ αφοπλιζει.Αυτο το "δεν εχει παρακατω απο δω"...αυτο το "για σενα τραγουδωω",αυτο το "φοβαμαι",,,

Με κερδιζει.Με κανει χαλί.Τον εβλεπα χτες.Θεατρικος ,επειδη επρεπε,αλλα εβλεπα την αλήθεια του μεσα απο τα χρονια που του βαραναν την πλάτη,την ανάγκη του,το θελω του.Εβλεπα τη μαγκιά του.Το "αντε γαμησου εκει που ελεγε μαζι και το "σ αγαπω ρε μαλακα"..Υποκειμενικο?Ισως! Αλλα στ αρχιδια μου.Υποκειμενικα ειναι ολα εξαλλου.Και ευτυχως που ειναι.

Ξερω πως ειναι ενα τραγουδι,αλλα θα κανα τα παντα για να τ ακουσω.
Ξερω πως ειναι ενας χορος που δε ξερω πως να χορεψω,αλλα θα γκρεμοτσακιζομουνα και θα γινομουνα ρεζιλι αν ηθελε η ψυχη μου να τον χορεψει.
ξερω πως μια αγαπη ενας ερωτας μια ιδεα η μια αξια ειναι απλα ενα ονειρο μια ουτοπια,αλλα θα εδινα κ τη ζωη μου για να τη κυνηγησω.Ξερω οτι πληρωνω με τιμημα καθε επιλογη μου,αλλα τα δωσα ολα στο παθος και για το παθος θα τα ξαναδωσω.Δε μπορω να ζησω χωρις παθος.Δε ξερω πως να ζω χωρις παθος.Δεν ξερω...

Τελικα,αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο,κ ας ειναι η φωτια του να σε καψει.....





*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...