Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Πως να σηκωθώ..

Περναν οι διαόλοι στο σπιτικό μου και κανουνε ρεσάλτα ,στης ψυχής μου τα κεσάτια...δε ξερω αν πενθω αν φοβαμαι η αν νευρικα γελω...μα υστερα και παλι τραγουδω......

******************

Γουστάρω να σηκωθώ, με τρώει κατά βάθος
αν μ' αγαπάς και με μετράς να θυμάσαι•
ποτέ μου δε φοβήθηκα το λάθος,
ο ψίθυρός μου θα σε ψάχνει όπου και να 'σαι.
Ψάξε στα συμπράγκαλά σου πάλι,
ένα τσούρμο ονείρατα θα βρεις,
τράβα στην τύχη ένα μικρό απ' αυτά ρετάλι
και δέσε το αύριο μ' αυτό, να το χαρείς.
Αν διαλέξεις πάλι το προσπέρασμα,
θα φταις για όλων μας το σκάρτεμα
και απ' το δικό μου κακογέρασμα,
δε θα βρεις την πύλη για το βάθεμα.
Γι' αυτό κάνε με να σηκωθώ
θα προκάμουν τα ωραία οι ένοχοι
βρείτε μου μια στιγμή να κρατηθώ,
γινήτε αδέρφια μου, κι όχι μ' αυτούς συνένοχοι.

*****

Καλη νυχτα και "μαγκιά μου"....οι σημαιες μου θ ανεμιζουν στο μαυρο ,σε πεισμα ολων των καιρων....





*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...