Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Το γράμμα

Για όλα εκείνα που φορτώνουμε στα τραγούδια μα εμείς δε τολμάμε ουτε να πούμε ουτε να κάνουμε.Κ οταν μας τσιμπησουν απ το σβέρκο.."δε φταιμε εμεις ,τα τραγουδια φταίνε"....κ όταν δεν αντέχουμε άλλο,,," πιο πολυ απ τους ανθρώπους,τα τραγούδια τους αγάπησα"...Μα γω Βαρεθηκα.Θελω να γινω τραγουδι μονος μου,ν αγαπηθω σαν ανθρωπος ,να φταιω σαν ανθρωπος ,.Να μην ειναι η πρωτη του Φλεβαρη ,να ναι η πρωτη η δικια μου.Να γινω ηλιος μου, βροχη μου, κεραυνος μου,ανασα μου. .Να μην ειναι εκεινα κ εγω.Να μαι εγω τα παντα.....Να μη περιμενω,να μη θελω να μην ελπιζω...



*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...