Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

TO KΟΡΑΚΙ

Κρααααα..εκανε το κοράκι ,κοιτώντας τον λοξά και περπατωντας με τον γελοίο τροπο που περπατάνε τα κοράκια,πανω στη κουζίνα με τα δεκάδες άπλυτα πιάτα.

--Γαμήσου κωλόπουλο....

-Κρααααααα.απάντησε το κοράκι με με φωνή βραχνή απο τα τα δεκάδες τσιγάρα που είχε καπνίσει όλη νύχτα

-Ψόφα ,φύγε απο δω.....

-Κραααααααααα ...και με μάτι θολό και κόκκινο απο το ξενύχτι πέταξε μέχρι το πτώμα που σάπιζε στο σαλόνι,αρχίζοντας να τσιμπολογά το χυμένο μάτι του..


(Τσικκκ στακκκκ,,,τσιοισμμλ μπλιλλσλλ....πσιλλσλλσ)


-Τι σκατα θόρυβος είναι αυτός παλι?οοοοοΟχι ρε πουστη,αυτο το πτωμα δε προλαβα να το γυρίσω πίσω.

Κοιταξε τη θέση του πτώματος στον τοίχο και όντως ο τοίχος ήταν γκρεμισμένος και το πτώμα έλειπε.

-Φυγε απο κει σκατόπουλοοοοοο,ασε το πτώμα μου κάτωω..και του πέταξε ένα απο τ αρβυλα που φορουσε και το χε δίπλα στο προσκέφάλι του.

-Κραααααααααα...κρααααααααα.απάντησε το κοράκι που η αρβύλα το βρήκε στο κεφάλι....Κραααααααααα,και πισωπάτησε
πηγαίνοντας λοξά πίσω...Κραααααααααα

Δε σιχαινοταν τίποτα άλλο στον κόσμο,αν το πρωι που ξυπνούσε χωρίς να πιεί καφέ ,έπρεπε να βάζει μέσα
ένα απο τα πτώματα που είχε εντιχοίσει στους τοίχους του.Και δε θυμόταν και ποιο πτωμα είχε ξεχάσει,\ουε καν γιατί το χε ξεχάσει.Με το ζόρι και με τα χέρια στο κεφάλι του απ τον πονοκέφαλο ,σύρθηκε μέχρι το σαλόνι.Αυτόί οι μπάφοι τελευαταία είναι χάλια.Χάλια.Σκατοπράματα βάζουν μέσα ρε πούστη μου...σκατοπράματα...

Κρααααααα..κραααααα τον απειλούσε το κοράκι που έβλεπε το φαί του να κινδυνεύει.

-ΞΟΥΤ ξουτ γαμόπουλο ,κλωτσια στο κορακι αυτος ,του κοψε και μια το κορακι στο μεγαλό δαχτυλο του ποδιου ,ηρθαν ισοπαλια και ξεκίνησε να μαζευει το πτωμα.Η μαλακια μ αυτα τα πτωματα οταν σαπιζανε ,ητανε οτι επρεπε να τα συναρμολογεί καθε φορά. Να δες τωρα,το ενα χέρι εμεινε στο πατωμα μαζι με το ενα βυζι.Μαλακίες....Εκει που το μάζευε και το βαζε στη πλάτη ,να και το κεφάλι έπεσε πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού χωρίς το ένα μάτι που το χε καταπιεί το κοράκι.
Το κοίταξε και του πε:

-Mια ζωη αυτό το πράμα κάνεις.Μου τη σπας.Ακομα και τωρα,μου τη σπας.Μου τα πρηξες χτες όλο το βράδυ να μου λες
οτι θες να πας στο κομμωτήριο κ οτι τα μαλλιά σου θέλουν κουρεμα.Οτι σ εχει φαει η ακινησία και οτι δεν αντεχεις κλεισμενη στους τοιχους.Οτι θες να πας στο γυμναστηριο.Οτι τα δικα σου προβλήματα ειναι τα μονα αλυτα προβληματα στο κόσμο,οτι μονο εσυ και κανεις αλλος δε εχει περασει αυτα που περνας,οτι μονο εσυ υποφερεις ,μονο εσυ υπαρχεις κ αξιζει να υπαρχεις,Τι σου λεγα να κάναμε σεξ,,,τιποτα εσυ...τι σου λεγα να σου διαβασω "τα ανθη του κακου",τιποτα εσυ,τι σου λεγα να παμε Εξαρχεια να πιουμε ενα ποτο ,τι σου λεγα οτι εχω ενα κορακι που μου τα πρηζει καθε μερα..τίποτα εσυ....τα δικα μου προβληματα εντελως χαζα κ αναξια λογου....την πάρλα και το μπίρι μπίρι.ολο να μου λες για σενα,ολα τα παντα μονο για σενα....συνεχεια ,ακαταπαυστα,εσυ και εσυ...και εγω ακροατης.....και στο τέλος έφταιγα κιόλας που σου πιασα τον κωλο οταν μου πες οτι ειχες και φαντασιωσεις μεσα στο χαος σου και τα εκατομμυρια προβληματα σου.,....... και με κατηγορησες οτι ειχα πιει πολλα τσιγάρα.Μαλακισμενη.Και τωρα δε μπαινεις μεσα.Εκει στο τραπεζακι του σαλονιου.Να σου βαλω και μερικες ανεμωνες μεσα στη μυτη και μερικα μανουσάκια στ αυτια να σε κάνω ανθοδοχείο αλλα και κει θα βρεις ενα τροπο να μου το γαμησεις .Ειμαι σιγουρος.


-Κρααααααααααααααα..κραααααααααααααα...επέμενε το μκοράκι ,μπας και παρει ενα μεζε ακόμα.....ερχόνταν ανοιγε φτερα και ραμφος μαζι...

-Αντε γαμησου κ εσυ ρε,τραβα βρες καμια κορακίνα και χέσε με ανώμαλο πουλί ...ανωμαλάραααααααα

-Κραααα,,κραααααααααα

Τη εστησε στο τοίχο,τη γύρισε ανάποδα ,είπε και να τη γαμήσει παρα τη θεληση της,αλλά παραπήγαινε.Αυτη θα γουσταρε κατα βαθος,αλλα οταν θα την ξαναβγαζε ,θα του τα πρηζε οτι μονο στο σεξ εχει το μυαλο του.Μυστρι,λάσπή και εντοιχισμα.Και μετα ενα βαψιμο ο τοιχος κ όλα έτοιμα.Η μερα θα μπορουσε να ξεκινήσει επιτέλους και αυτός να φτιαξει ενα μκαφέ να τον πιει σαν "ανθρωπος"....με την "υσηχία του"(τουλαχιστον μεχρι το βράδυ....)

Κραααααααααααα..κρααααααααααααααααααααααααα




*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...