Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2005

"αναφορά Συννεφάκια μου τρεχάτα.."

KATAΣΤΑΣΗ
Μετα την αναστατωση,η ηρεμια.Η Ελλαδα βγαινει απο τη χτεσινη μερα,τιναζοντας τα ρουχα της,και με τη συνηθη κινηση του τιναγματος των δαχτυλων, απομακρυνει απο πανω της, σκονες,γυαλια,πετρες,
,τουβλα,δεντρα,βαρκες,λιμενοβραχιονες,καραβια,βενζιναδικα,τεντες,και αναφωνει..:"παλι καλα που δε παθαμε και τιποτα",θυμιζοντας το σχετικο "ανεκδοτο" με τον τυπο που ελεγε την ιδια φραση ,συναρμολογωντας τα κομματια του..
Ζωηρεψε το μπλε λοιπον,στον ουρανο σημερα,εχει μια υποψια ψυχρας ο νοτιας μεσα του,αλλοτε μοιαζει προερχομενη εκ Δυσης,αλλοτε εξ Ανατολης.Ληστοσυννεφα με κουκουλες στα προσωπα ,πανω απο την Παρνηθα ,κατι ετοιμαζουν,αλλα μπορει κιολας να μην ετοιμαζουν τιποτα,απλα να πινουν το καφε τους πρωνιατικα και να χουν φλομωσει τον τοπο με τους καπνους των τσιγαρων τους.Κοφτε το το ρημαδι το καπνισμα ρε παιδια.Κανει κακο και στο σεξ.Εχετε δει συννεφα να κανουν σεξ?Α..καλα,δε το συζηταω.Χανετε..Εγω βλεπω καθε μερα.Καθε ,μα καθε μερα,το χει η μοιρα
μου,βρισκομαι πισω απο πισω ενα σχολικο λεωφορειακι,απ αυτα τα κιτρινα των παιδικων σταθμων ,με την επωνυμια "ΣΥΝΝΕΦΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΡΕΧΑΤΑ"Καθε ,μα καθε μερα,πως γινεται και βγαινει μπροστα μου το σχολικο,δε ξερω.Σα να θελει να μου πει κατι το συμπαν.Περιμενω λοιπον
υπομονετικα που λετε, να κατεβει ο Γιωργακης απο την αγκαλια της μαμας του,να φιλησει η Αννουλα τη κουκλιτσα της,να θυμηθει ο Γιαννακης τι ξεχασε χτες,πριν παει για υπνο,να σταματησει να κλαιει η
Ελενιτσα και να το παρει αποφαση να γινει μεγαλη κοπελα πια..Τωρα θα μου πειτε,τι σχεση εχουν αυτα με το σεξ που κανουν τα συννεφα.Ε εχει..πως δεν εχει.Τουλαχιστον μιση ωρα της καθυστερησης να παω στη δουλεια ωφειλετε στα "ΣΥΝΝΕΦΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΡΕΧΑΤΑ".Παω εγω καθυστερημενα
στη δουλεια,αρχιζει τη γκρινια ο διεθυντης,τι να εξηγω εγω,στη πιεση μετα,στο τρεξιμο,στη μουρμουρα,και αμεσως να η μεταφορικη εννοια της αναπαραγωγικης διαδικασιας ,πως λειτουργει στη πραξη...Αρχιζω το καπνισμα μετα,να χαλαρωσω,αρχιζω να βηχω,αντι για χαλαρωση ερχεται η
βροχιτιδα,ενα βημα  πριν το τελος ενα πραγμα,στο τελος σας γκαστρωνω και σας με την ακατ-άσχετη πολυλογια μου,οριστε,,,αυτη ειναι η κατασταση.....
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ'
Θελει 11 βαθμους να πεσει για να χιονισει.Και θελει αλλους 21 να παμε για μπανιο.Απελπισια δεν ειναι???
ΑΝΕΜΟΙ
Ο carnation καταζητειται.Ναι μεν εσωσε τη λολα,αλλα στη συνεχεια την πηρε και τη σηκωσε....Μια δουλεια σωστη δε μπορει να κανει αυτος ο ανεμος.Αμπλαουμπλας ,και κατασυκοφαντης.Τον εχει μαζεψει εκει ο προεδρος,να δινει ποντους στη Δ.Μακεδονια,και την Ηπειρο,σε απευθειας
και μονιμη αποκλειστικοτητα...
ΣΧΟΛΙΑ

1.Φωτογραφίες απο το τέλος της μέρας,της 16ης Φλεβάρη

                                                  


  *nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...