Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Η ΠΑΠΙΑ



Δεν εκαναν λαθος τα μάτια μου.Η κυρια που κατεβαινε την Αγ.Μελετιου ειχε μια παπια στον ωμο της.Παπια,παπια.Κανονικη.Στον ωμο της!!!Ηταν απο τα πιο παραξενα θεαματα που εχω δει ποτε.

Η πάπια της μιλουσε ακαταπαυστα με το ραμφος σχεδον κολλημενο στο αυτι της.Επειδη ξερω παπιίστικα άκουγα τις της ελεγε.

-Α και δε μπορω,δε μπορω αυτον τον ανθρωπο,Μην τον ξαναβαλεις ποτε στο σπιτι.Ποτε μ ακους?Ειναι αναγωγος.Α-να-γω-γος!!! Πολυ χυμα και οι χυμα μου τη δινουν.Δεν εχει λεφτα,δεν εχει καλη δουλεια,δεν εχει καλα παπουτσια,καπνιζει και ξερεις ποσο με πειραζει ο καπνος και ειναι πολυλογας...πολλα λεει,παρα πολλα και πολυ σκεφτεται...ολο σκεφτεται....προχτες 3 ωρες σκεφτοτατνε και 4 μιλαγε συνολο 7,,εμενα καμια σημασια δε μου δωσε....κ αυτα που σου λεει,θεε μου τιο γλυκαναλατα που ειναι..πα πα πα πα πα πα ααπααα.μου θυμισε το νερο της λιμνης(ποτε θα παω στη λιμνη μου επισκεψη στις φλεναδες μου?Λοιπον τι λεγαμε...ναι να του το κλεισεις αμα ξαναπαρει,να του πεις τερμα,μεχρι εδω ητανε...εσυ εισαι δυαναμικη σαν εμενα,τι να τον κανεις αυτον...α πα πα πα πα πα απα α...πα πα πα.......εσυ θες αλλα πραγματα ,οχι αυτον,θυμαμαι εγω τον Λουντβιχ (αρσενικος πάπιος προφανως) αυτος ηταν πάπιος!! Λιγα λογια πλλλες πραξεις,αλλα και τρυφερος οταν εγω το ηθελα ,και δυναμικος...ετρωγα κ τη σφαλιαρα μου αμα το παρακανα.....ομως κ εγω τον ειχα στα ωπα ωπα κ εκανα και τα δικα μου....παντα το λεγα εγω,,οι παπιοι καλα ειναι α ξερουν τι τι εχεις κατω απο το κεφαλι σου κ οχι μεσα στο κεφαλι σου....ε,,το ιδιο θα ισχυει και για τους αντρες....αυτος παει να μπει στο κεφαλι σου,,παπα πα παπαππαπαμια φορα μ ειχε πνιξει στη λιμνη σχεδον αλλα κατα αρεσε ασχετα που δε του μιλαγα μετα για 2 ολοκληρα λεπτα....εναν τετοιο θες κ εσυ...ακους,ακους?παπαπαπ παπα πα απα απα απα ππαππαπα


Η κυρια,γυρνουσε που κ που κ της ελεγες...σσσστ--σστττττ...
Και η παπια τα παιρνε κρανιο,και της τσιριζε,,,πααααπ[ααααα....παπππ.....εγω να σιωπησω?που ε βαζεις γλωσα μεσα σου στο τηλεφωνο?Που δε μιλαει κανεις αλλος απο σενα?? δε καταλαβα ,,σε ντροπιαζω?αμα ειναι να σε ντροπιαζω να κου το πεις....αινα χαθεις κλωσααα...ε κλωσαα..πα πα παπα παπαππαπαπαππαπα σα δε ντρεπεσαι,απορω μ εμενα...που δε φυεγω...

Οταν ηρθαμε διπλα διπλα ,της πεταξε ενα (παπαππαπαπα) σε μεταφραση
-εισαι κουκλαρα....
Ξαφνικα γυριζει με κοιταει αιφνιδιασμενη,κ λεει μ ενα υφος που δηλωνε οτι ακουγε κατι τοσο μα τοσο αυτονοητο...
(Παααπ) μεταφρ...ΤΟ ΞΕΡΩ!!!ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!

Τις εφαγα το πρωι απο ενα σωρο μπατσους,μου την ειπε και μια παπια,μηπως να βιαστω να παω σπιτι? οι δρομοι με ξερνανε.....δεν αντεχω αλλα σημερα.Νυχτωσε νυχτα .....νυχτωσε.....





*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...