Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΒΡΙΣΕ ΜΕ



-Βρίσε με.

-Ελα????

-Λεω βρίσε με .Δε μου χεις νεύρα?Ε το ξερω.Γιαυτο σου λέω.Βρισε με.

-Σου χω νεύρα ,φυσικά σου χω νεύρα.Θα σου σύρω οτι βρισιά μου ρχεται.

-Ωραία.Αντε ξεκίνα.Δε θελω να κουβαλας απωθημένα απο μένα.

--Ε?

-Ε? τι ε? Βρισε με παιδάκι μου .Αντε ξεκίνα.Πες..

- Γιατι μου το πες αυτό?

-Ποιο?

-Αυτο ,που μ εκανε να εκνυεριστω.

-Α αυτο.Ελα να σου εξηγησω.Το πα γιαυτο γιαυτο και γιαυτο.

-Α,.καταλαβα.Ναι.

-Ναι και πραγματι παραδεχομαι οτι σ αυτο εδω το σημειο,ε,,ισως χρησιμοποιησα υπερβολη...λιγακι...

-Ναι πραγματι....

-Λοιπον?Θα με βρισεις ?

-σ άγαπάω...

-Τι μαλακας που εισαι γαμω το μυαλο σου γαμω...τι μαλακας...μα ποσο μαλακας.....ποσα κιλα μαλακας.....

-Γιατι με βριζεις ρε?

-αντε γαμησου.

-ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΕΣΥ ΡΕ....ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ....ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ...
-..........

-ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΠΙΑ.....ΜΟΥ ΤΑ ΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΝΤΑΟΥΛΙΑ.....ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ....ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΑ...ΑΡΡΩΣΤΗ,ΗΛΙΘΙΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΗ....ΧΑΖΗ...ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ.....ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥΥΥΥΥΥΥ

-....πρεπει να χωρισουμε....

-Γιατι?

-Δεν αντεχω να με βριζεις.......δεν αντεχω να μ εξευτελιζεις.....ολα τελειωσανε μεταξυ μας...




*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...