Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Mπροστα στη δυση-Ρομαντικο-Ολα σκατα

Eλα να δεις το ηλιοβασίλεμα,τι χρώματα έχει απόψε.
-Δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις?Εντάξει,ένα ηλοβασίλεμα ,ειναι.
-Τι έγινε στην Λέλας τελικά ?Ανακατάληψη λέει?
-Μαλακίες.'Ολα στημένα.
-θα ρθει κανείς απόψε?
-Γιατι?Δεν αντέχεις τη μοναξιά?Πλάκα κάνεις?
-Θελω να παρω ενα ποδήλατο.
-Την εφορία ποτε θα τη πληρώσεις?Με τη δουλειά τι γίνεται?
-Μου λείπει.
-Να μου λείπει.
-Νιωθω άδειος.
-Νιωθω τίγκα.
-Πως γίνανε όλα τόσο ξαφνικά?Πως ειμασταν κ πως ειμαστε.
-Πως αργήσαμε έτσι?Που ξεχαστήκαμε?
-Τι μενει τελικα απ ολα αυτά?
-Δε τρωγεσαι μωρε μαλάκα,δε τρώγεσαι.Aντε δειξε μου το ηλιοβασιλεμα να γλυτώσω απο σενα.
-Δε μπορω πια.Χαθηκε.Νύχτωσε....





*****************


Καριερα,δουλεια,φίλοι,σχέσεις,και παμε παλι απ το αναποδο τους,σχεσεις,φιλοι,δουλεια,καριερα...παμε παλι...καριερα,δουλεια,φιλοι,σχεσεις.....ξανα απο την αναποδη και βαλε και τη κριση μεσα...κριση καριερας,κριση δουλειας,κριση φιλων ,κριση σχεσεων.παμε παλι ελα μια ξανα...το αυτό..παμε 4 σετακια των δεκα....ελα καμψεις...ελα παμε,,,χρονια σερι,,χρονια ατελειωτα...."σου λέω περνά η ζωή μας και πίσω δε γυρνά
Μου λες πως έτσι ειν’ οι σχέσεις
κι εγώ σου λέω χωρίς εσένα δεν ζω
Μου λες να μείνουμε φίλοι
μα εγώ για κάτι τέτοιο αδιαφορώ
Μα πες μου επιτέλους τι ψάχνεις
μες το χρυσό σου το κλουβί
που όνειρο κι αυταπάτη
δεν ξεχωρίζεις τι θα πει






*******************

Απ την CLAIRE_BRETETCER_με τιτλο ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ...
Επειδη ισως ο διαλογος δε φαινεται στην εικονα τον παραθέτω κ εδω..

-Eιναι απλουστατο.Δε γουσταρω παρά τους αντρες που πέφτουν πανω μου
και με ξεσκίζουν σαν αγρια ζωα!!

-Εγω θελω μουσκουλα,δε θελω θεωριες.Ετσι ειμαι εγω.

-Μ αρέσει,να βογγάνε ,να μουγκριζουν,να ιδρώνουν.
Οι κουβεντούες και τα πίτσι-πιτσι,μου τη σπανε.

- -Κ αμα τελειωνω,δε θέλω και πολλα -πολλα.
Ενα ντουσακι και γεια χαρα νταν

-Και δευτερη φορα,ποτε και με τιποτα.Ασε καλύτερα.
Ακομα και οι φορτηγατζήδες στη βγαίνουνε καμια φορα
μ αγαπες και λουλούδια και σου τη σπανε χοντρά...

-Ασε τους άλλους με τα μεταφυσικα αγχη και τα σουπα μουπες. Αυτοί πιοα και αν είναι για γέλια.Εγω κορίτσια
θέλω να τη βρώ.Κ υστερα,εξω απο τη πορτα,οποιος και αν εισαι κυριε φαλοκρατη....

-Ακου πλάκα.Μπηκα προχτες σ ενα σεξ σοπ κ ειδα ενα πραμα τρομερό.Πρωτη φορα εβλεπα τετοιο.Ειχε τρια χιλιαρικα,αλλα δε κατάλαβα τελικα τι ήταν.Καινούργιο είδος.Εντελως αγνωστο!!!!



*******





















*******

Οταν εισαι σκατα ,απλα τα κλεινεις ολα και λες να πα να γαμηθουνε ολα...αντε "καλη" νυχτα




****



*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...