Νεα,ασιθητη αναοδο παρουσιασε σημερα η θεμροκρασια στην περιοχη της Κυψελης οπου κ μένω.Απο τους 37,2 χτες,βρέθηκε στους 38,7 σημερα,και συνεχιζει αυτην την ώρα στις 16:15 να βρισκεται σταθιερα πανω απο τους 36C.Φυσαει ενα μετριο βοριαδακι που μονο κατ επιφαση δινει μια καποια
αίσθηση δροσιάς κυρίως συνειρμικής,βλέποντας τα φύλλα να κουνιούνται . Η υγρασία κοντα στο 30 με 35%,αν κ τη νυχτα κ σημερα το πρωι ηταν πανω απο το 50%.
*nNoe*
Τετάρτη 22 Αυγούστου 2007
Δευτέρα 20 Αυγούστου 2007
"αναφορά χρηματοδοτούμενου νούμερου"
KATAΣΤΑΣΗ
Αθήνα ξανά.Καλοκαίρι συνέχεια.Νέφος ξανά.Θολούρα,αποπνικτική κατάσταση.Ζέστη.Η πόλη αρχίζει και γεμίζει σιγά σιγά.Τα χαμόγελα μείνανε στο πόρτ παγκάζ,στις προβλήτες των λιμανιών,,φεύγουν με το εφλούδισμα του δέρματος,ξεπλένονται μαζί με τ 'απλυτα ρούχα των διακοπών στο πλυντήριο.
Ο εφιάλτης είναι εδώ κ μάταια τα στυλίστικα περιοδικάκια της αγοράς προσπαθούν να πείσουν για την ομορφιά της πόλης το φθινόπωρο,μάταια αιθεροβάμονες πένες πρσπαθούν να καλοπιάσουν το καλοκαίρι αυτό με καθυσηχαστικές δηλώσεις και γραφές ποτισμένες απο τη φορμόλη του
νεκροταφείου της κριτικης σκέψης,διάχυτες απο τη μυρουδιά του νεκροτομείου της αγωνίας για ζωή και επιβίωση.KANENAΣ τους δε ζει στο κέντρο αυτής της πόλης.Το κέντρο της Αθήνας φέτος δίνει ρεσιταλ θερμοκρασιων,πάνω απο 35 μέρες ΠΕΡΙΠΟΥ με θερμοκρασίες ανω των 38,....8 μερες πανω απο 40...βροχή πουθενά,δροσιά με το σταγονόμετρο,δραματική επιδείνωση των συνθηκών ακόμα και σε σχέση με πέρυσι.Γιαυτο το έγκλημα...κανείς..τσιμουδιά..νέκρα...σιωπή....απέραντη παγωμένη
σιωπή....
Καμμένα δάση,καταδικασμένες πόλεις,βιομηχανίες στημένων ρεπορτάζ,ψεύτικων ειδήσεων,όργιο πραπληροφόρησης,αποκομμένες μελέτες επιστημονικής απόχρωσης εστιασμένες σε συγκεριμένη θεματολογία και υπο-θεματολογια ,πρασινο-ρόζ οικολογικές αποψεις- αποχρώσεις που
καταδικάζουν ΜΟΝΟ τον απλό άνθρωπο,τον μεροκαματιάρη,τον υπάλληλο,τον αγρότη,και αφήνουν απέξω τα τρελλα και τεράστια συμφέροντα των βιομηχανιών πετρελαίου- ενέργειας,αυτοκινητοβιομηχανίας,που αφηνουν απεξω τις τεραστιες ευθυνες του κρατους ...που δε μπαινουν καν στο κοπο να τις αναφερουν εστω επιγραμματικά.... και πάει λέγοντας.Μπόχα
παντού.
Φταις ρε αλήτη.Για όλα εσυ φταίς.Πήγες και διακοπες μπαγασάκο.Την έκατσες τώρα φιλαράκο....Χαιρετα γνωστούς και φιλους και πάμε στα ενδότερα για τα περαιτέρω....καθίκι....και στο καπάκι θα βγάλω και πόρισμα μελέτης επιστημόνων,οτι..." ΤΑ ΘΕΛΕΣ ΚΙΟΛΑΣ..ΤΑ ΓΥΡΕΥΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΡΩΓΕΣ ΠΙΤΟΓΥΡΑ ΜΕ ΜΠΥΡΑ "Μα την Παναγία, θα κατσω και θα σου βγαλω
τέτοιο πόρισμα και θα το υπογράφουν και κορυφές της επιστήμης.,οπως σου βγαλα χτες στο ΒΗΜΑ αναλυση του πως μια ομελετα με αυγα κ μπεικον προκαλει περισοτερους ρυπους κ εισπνεεις περισσοτερα μικροσωματιδια απο το αν πηγαινες μια βολτα στην Αθηνα μερα μεσημερι
καθημερινης...."..θες κ aircondition....αλήτη...να πεθάνεις ρε..να πεθάνεις απο ασφυξία για την οικολογία που ΕΓΩ σου παρουσιάζω σα σωστή....να γίνεις ηρωάς της..να κάνεις κάτι χρήσιμο στην
υποτιθέμενη .."ζωή σου"....και στο τάφο σου ρε,να βάλεις οικολογική λάμπα...να βλεπουν να διαβάζουν το ονομά σου..: "NOYMEΡΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ".
*nNoe*
Αθήνα ξανά.Καλοκαίρι συνέχεια.Νέφος ξανά.Θολούρα,αποπνικτική κατάσταση.Ζέστη.Η πόλη αρχίζει και γεμίζει σιγά σιγά.Τα χαμόγελα μείνανε στο πόρτ παγκάζ,στις προβλήτες των λιμανιών,,φεύγουν με το εφλούδισμα του δέρματος,ξεπλένονται μαζί με τ 'απλυτα ρούχα των διακοπών στο πλυντήριο.
Ο εφιάλτης είναι εδώ κ μάταια τα στυλίστικα περιοδικάκια της αγοράς προσπαθούν να πείσουν για την ομορφιά της πόλης το φθινόπωρο,μάταια αιθεροβάμονες πένες πρσπαθούν να καλοπιάσουν το καλοκαίρι αυτό με καθυσηχαστικές δηλώσεις και γραφές ποτισμένες απο τη φορμόλη του
νεκροταφείου της κριτικης σκέψης,διάχυτες απο τη μυρουδιά του νεκροτομείου της αγωνίας για ζωή και επιβίωση.KANENAΣ τους δε ζει στο κέντρο αυτής της πόλης.Το κέντρο της Αθήνας φέτος δίνει ρεσιταλ θερμοκρασιων,πάνω απο 35 μέρες ΠΕΡΙΠΟΥ με θερμοκρασίες ανω των 38,....8 μερες πανω απο 40...βροχή πουθενά,δροσιά με το σταγονόμετρο,δραματική επιδείνωση των συνθηκών ακόμα και σε σχέση με πέρυσι.Γιαυτο το έγκλημα...κανείς..τσιμουδιά..νέκρα...σιωπή....απέραντη παγωμένη
σιωπή....
Καμμένα δάση,καταδικασμένες πόλεις,βιομηχανίες στημένων ρεπορτάζ,ψεύτικων ειδήσεων,όργιο πραπληροφόρησης,αποκομμένες μελέτες επιστημονικής απόχρωσης εστιασμένες σε συγκεριμένη θεματολογία και υπο-θεματολογια ,πρασινο-ρόζ οικολογικές αποψεις- αποχρώσεις που
καταδικάζουν ΜΟΝΟ τον απλό άνθρωπο,τον μεροκαματιάρη,τον υπάλληλο,τον αγρότη,και αφήνουν απέξω τα τρελλα και τεράστια συμφέροντα των βιομηχανιών πετρελαίου- ενέργειας,αυτοκινητοβιομηχανίας,που αφηνουν απεξω τις τεραστιες ευθυνες του κρατους ...που δε μπαινουν καν στο κοπο να τις αναφερουν εστω επιγραμματικά.... και πάει λέγοντας.Μπόχα
παντού.
Φταις ρε αλήτη.Για όλα εσυ φταίς.Πήγες και διακοπες μπαγασάκο.Την έκατσες τώρα φιλαράκο....Χαιρετα γνωστούς και φιλους και πάμε στα ενδότερα για τα περαιτέρω....καθίκι....και στο καπάκι θα βγάλω και πόρισμα μελέτης επιστημόνων,οτι..." ΤΑ ΘΕΛΕΣ ΚΙΟΛΑΣ..ΤΑ ΓΥΡΕΥΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΡΩΓΕΣ ΠΙΤΟΓΥΡΑ ΜΕ ΜΠΥΡΑ "Μα την Παναγία, θα κατσω και θα σου βγαλω
τέτοιο πόρισμα και θα το υπογράφουν και κορυφές της επιστήμης.,οπως σου βγαλα χτες στο ΒΗΜΑ αναλυση του πως μια ομελετα με αυγα κ μπεικον προκαλει περισοτερους ρυπους κ εισπνεεις περισσοτερα μικροσωματιδια απο το αν πηγαινες μια βολτα στην Αθηνα μερα μεσημερι
καθημερινης...."..θες κ aircondition....αλήτη...να πεθάνεις ρε..να πεθάνεις απο ασφυξία για την οικολογία που ΕΓΩ σου παρουσιάζω σα σωστή....να γίνεις ηρωάς της..να κάνεις κάτι χρήσιμο στην
υποτιθέμενη .."ζωή σου"....και στο τάφο σου ρε,να βάλεις οικολογική λάμπα...να βλεπουν να διαβάζουν το ονομά σου..: "NOYMEΡΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ".
*nNoe*
Τρίτη 7 Αυγούστου 2007
ΓΑΥΔΟΣ (καλοκαιρι 2007)
EΝα βιντεο απο τον πηγαιμο στην Γαυδο,μεχρι και που φτανω εκει.Η Γαυδος μου κανε "κακο".Το νησι ειναι μαγικο,εχει μια μαγικη ιδιοτητα να σε απογυμνωνει απο οτιδηποτε θεωρεις σημαντικο στη ζωη σου.Οσο ακομα δε εχει μπει παντου εκει η ηλεκτρισμος και η πλαστικουρα των παραθεριστων,προλαβαινετε να πατε οσοι τη ψαχνετε λιγο "αλλιως" απο τα κυριλε και τα συνηθη.
Βιαστειτε ομως γιατι η δικτατορια του πολιτισμου και της αγορας ηδη εχουν βγαλει τα κοφτερα τους νυχια κ δοντια.. Οι υπολοιποι,μπορειτε απλα να περιμενετε λιγα ,πολυ λιγα -εικαζω-
χρονακια.Μια νεα Μυκονος θα σας περιμενει στη Νοτια Ελλαδα...Μια "παρθενα" Μυκονος....
Φεγγαρια στη παραλια της Κορφου στη Γαυδο.Μαγικες στιγμες..Λιβυκο πελαγος..νοτια Ευρωπη..ο Νοτος ειναι παντα στη καρδια μου...ο ζεστος Νοτος ,ο ηλιος..αυτη η θαλασσα,εκεινη η πυλη προς την ανατολη και τον Νοτο..το ασημι, το πορτοκαλι του φεγγαριου...η απλοτητα της μαγειας
του ανειπωτου...τι να λεμε τωρα...
Αλλα δυο βιντεο,απο τη Γαυδο.Στο πρωτο εικονες απο τη παραλια της Κορφου οπου κ εμεινα.Η παραλια Κορφος βρισκεται Ανατολικα της Γαυδου.Δυστηχως για μενα σ αυτη τη πρωτη μου επισκεψη στο νησι καποιες ιδιαιτερες συγκυριες εκαναν αδυνατη τη περιηγηση μου σ ολο το νησι,πραγμα που με θλιβει πολυ διοτι οι πολυ δυνατες ομορφιές βρισκονται στον Αη Γιαννη ,στην Τρυπητη στο Σαρακηνικο,στην Αμπελο.
Στο αλλο βιντεο,ειναι ενα στιγμιοτυπο απο το λιμανιο του Πειραια χτες τα χαραματα.Ειναι κατι απλο.Ειναι το πεταγμα των γλαρων με φοντο το μεγαλυετρο λιμανι της χωρας,εκεινη τηην ωρα που ολα φαινονται ομορφα κ αισιοδοξα.Το χαραμα...
*nNoe*
Βιαστειτε ομως γιατι η δικτατορια του πολιτισμου και της αγορας ηδη εχουν βγαλει τα κοφτερα τους νυχια κ δοντια.. Οι υπολοιποι,μπορειτε απλα να περιμενετε λιγα ,πολυ λιγα -εικαζω-
χρονακια.Μια νεα Μυκονος θα σας περιμενει στη Νοτια Ελλαδα...Μια "παρθενα" Μυκονος....
Φεγγαρια στη παραλια της Κορφου στη Γαυδο.Μαγικες στιγμες..Λιβυκο πελαγος..νοτια Ευρωπη..ο Νοτος ειναι παντα στη καρδια μου...ο ζεστος Νοτος ,ο ηλιος..αυτη η θαλασσα,εκεινη η πυλη προς την ανατολη και τον Νοτο..το ασημι, το πορτοκαλι του φεγγαριου...η απλοτητα της μαγειας
του ανειπωτου...τι να λεμε τωρα...
Αλλα δυο βιντεο,απο τη Γαυδο.Στο πρωτο εικονες απο τη παραλια της Κορφου οπου κ εμεινα.Η παραλια Κορφος βρισκεται Ανατολικα της Γαυδου.Δυστηχως για μενα σ αυτη τη πρωτη μου επισκεψη στο νησι καποιες ιδιαιτερες συγκυριες εκαναν αδυνατη τη περιηγηση μου σ ολο το νησι,πραγμα που με θλιβει πολυ διοτι οι πολυ δυνατες ομορφιές βρισκονται στον Αη Γιαννη ,στην Τρυπητη στο Σαρακηνικο,στην Αμπελο.
Στο αλλο βιντεο,ειναι ενα στιγμιοτυπο απο το λιμανιο του Πειραια χτες τα χαραματα.Ειναι κατι απλο.Ειναι το πεταγμα των γλαρων με φοντο το μεγαλυετρο λιμανι της χωρας,εκεινη τηην ωρα που ολα φαινονται ομορφα κ αισιοδοξα.Το χαραμα...
*nNoe*
Πέμπτη 26 Ιουλίου 2007
"'Aντε γειά"
Λένε ,πως άν κάτι γίνει μια φορά,μπορεί να ξαναγίνει ,μπορεί κ όχι.Αν όμως συμβεί και δεύτερη φορά,τότε σίγουρα θα επαναληφθεί και τρίτη.Ο συνδυασμός λοιπόν κάυσωνα -φωτιές ξαναχτυπά με μεγαλύτερη ένταση και δεύτερη φορα αυτές τις μέρες,και προσωπικά πλέον πιστεύω πως ακόμα
ένα επεισόδιο,είναι στα σκαριά και "ψήνεται".Στο σημείο που είμαστε πλέον ,τα γεγονότα τρέχουν με τέτοιους ρυθμούς που μας αφορούν όλους άμμεσα προσωπικά.
Εγώ δε την παλεύω άλλο πλέον.Και η πραγματικότητα της συνεχιζόμενης ζέστης ,και η απίστευτη υποβάθμιση της ζωής στην πόλη,και οι ειδήσεις ,οι συνεχόμενες ειδήσεις καταστροφής σ ολα τα επίπεδα πραγματικα μ έχουν εξουθενώσει και σωματικά και κυριώς ψυχολογικά.Φευγω λοιπόν ,αυριο μεσημέρι ,σαλπάρω,πάω Χανιά και απο κει Γαύδο.Θα δω και τον φίλο μου τον Λέανδρο,και ευελπιστώ να χω στην επιστροφή και βιντεο-υλικό απο αυτό το νησί που για μένα αποτελεί
απωθημένο τόπο διακοπών επι δεκαετιές και που φέτος πρώτη φορά θα το επισκεφτώ.Αμα χαθώ.να ξέρετε,τράβηξα για Αφρική και δε ξαναγυρνάω πίσω στην fake μαυρίλα.Θα μείνω στην original !!!
Να στε καλα όλοι,καλές διακοπές σ όσους φύγουν και ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ σ όσους μένουν πίσω η θ αργήσουν ακόμα να φύγουνε...
ΗΑSTA LA VICTORIA SIEMPRE..
*nNoe*
ένα επεισόδιο,είναι στα σκαριά και "ψήνεται".Στο σημείο που είμαστε πλέον ,τα γεγονότα τρέχουν με τέτοιους ρυθμούς που μας αφορούν όλους άμμεσα προσωπικά.
Εγώ δε την παλεύω άλλο πλέον.Και η πραγματικότητα της συνεχιζόμενης ζέστης ,και η απίστευτη υποβάθμιση της ζωής στην πόλη,και οι ειδήσεις ,οι συνεχόμενες ειδήσεις καταστροφής σ ολα τα επίπεδα πραγματικα μ έχουν εξουθενώσει και σωματικά και κυριώς ψυχολογικά.Φευγω λοιπόν ,αυριο μεσημέρι ,σαλπάρω,πάω Χανιά και απο κει Γαύδο.Θα δω και τον φίλο μου τον Λέανδρο,και ευελπιστώ να χω στην επιστροφή και βιντεο-υλικό απο αυτό το νησί που για μένα αποτελεί
απωθημένο τόπο διακοπών επι δεκαετιές και που φέτος πρώτη φορά θα το επισκεφτώ.Αμα χαθώ.να ξέρετε,τράβηξα για Αφρική και δε ξαναγυρνάω πίσω στην fake μαυρίλα.Θα μείνω στην original !!!
Να στε καλα όλοι,καλές διακοπές σ όσους φύγουν και ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ σ όσους μένουν πίσω η θ αργήσουν ακόμα να φύγουνε...
ΗΑSTA LA VICTORIA SIEMPRE..
*nNoe*
Τετάρτη 25 Ιουλίου 2007
8η μέρα καυσωνα ..42,5c
Χρηστο,η περιοχη μου (μας)δινει αυτη την ωρα (14:15) ,ανωτερη τιμη τους 42,5.Τωρα που ο καυσωνας γενικευτηκε σ ολη την Αττικη,φαινεται να σταθεροποιειται σε μενα η θερμοκρασια.Βεβαια,εχουμε ακομα αλλες 2 ωρες τουλαχιστον για να περιμενουμε ακομα μεγαλυτερη μεγιστη τελικα.Η ουσια ειναι πως εχουμε στη περιοχη μας 8 μερες καυσωνα,και προσωπικα παντα καμμμια μα καμια ορεξη για νεο ρεκορ δεν εχω.Για να μη πω το αλλο,οτι δλδ,και μετα το περας του καυσωνα ,η θερμοκρασια στη περιοχη
θα ειναι αυξημενη,μιας και για να δροσισουν τα μπετα θα παρει αρκετο αρκετο χρονο,θεμα που περναει παντα στα ψιλα......
*nNoe*
θα ειναι αυξημενη,μιας και για να δροσισουν τα μπετα θα παρει αρκετο αρκετο χρονο,θεμα που περναει παντα στα ψιλα......
*nNoe*
Τρίτη 24 Ιουλίου 2007
Είναι πόλεμος...42,5c σημερα
Μετα τα μεσανυχτα.Μεγάλα κομμάτια λεωφόρων της πόλης χωρίς ρευμα,ενα φεγάρι θολό,ο αέρας καυτός.Στίς 1 παρα τα μεσάνυχτα η ΚΥΨΕΛΗ θα δώσει 35 ολόκληρους βαθμούς.Η βεράντα καίει,όλα φλέγονται απο μια φωτιά που βγαίνει από μέσα τους.Μια φωτιά με τη μυρουδιά της νομοτέλειας.
Συνολικά πανω απο 3 ωρες χωρίς ρεύμα η Κυψελη το απογευμα οπως αλλωστε και πολές άλλες περιοχές της Αττικης και της χώρας.Σειρηνες ,ακουγοτανε παντου,κορνες,φωνες απο πολυκατοικιες και εκγλωβισμενους στα ασανσερ ,ακροατες στα ραδια ρωτουσαν ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥς ΣΥΥΓΕΝΕΙς ΤΟΥς ΠΟΥ ΕΠΙΖΟΥΣΑΝ ΧΑΡΗΝ ΣΕ ΦΙΑΛΕς ΟΞΥΓΟΝΟΥ....ιδρωτας
ποταμι,ασφυξια,.κ ενας ουρανος,μια ατμοσφαιρα ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ.ΕΤΣΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ.ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ.Σε υψη ρεκορ οζον και νεφος.Θολουρα λες και μια βομβα ειχε πεσει παντου.Απογνωση.Πονοκεφαλος.Εγκαταλειψη....
Το ανάλγητο κράτος δε αναγνωρίζει σαν ακραίες τις καιρικές καταστάσεις.Οι προυχοντες ομως θα σπευσουν ν αναγνωρισουν σαν ακραιες τις καιρκες συνθηκες ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ παει να χρεωθει στο προκελογικο πολιτικο παλμαρε τους!!!!ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΤΙΣ
ΓΡΑΒΑΤΕΣ????Μαζί με τον ΣΕΒ θα στείλουν αύριο τούς εργαζομενους στο καμίνι του κέρδους ουσιαστικά κάνοντας ότι μπορούν να τους εξοντώσουν αφου πρωτα τους ξεζουμίσουν. Αυτή είναι η Δημοκρατία τους και το κοινωνικό τους Κράτος.Η κυβερνηση ,η αντιπολιτευση ,ολος ο πολιτικος
κοσμος ολο το κρατικο οικοδομημα αυριο χρεωνεται την ημερα και τις επιπτωσεις της!!!
Μεγιστη 42,5 σημερα ,Χρηστο φιλοι,σας ευχαριστω για τη σκεψη,θερμα ανταποδιδω τη ν αγαπη μου σ ολους σας που ο καθενας με το δικο του τροπο βιωνει μια απο τις σκληροτερες καιρικες καταστασεις ενος καλοκαιριου χωρις ελεος!!! ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΟΙ Κ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ..
*nNoe*
Συνολικά πανω απο 3 ωρες χωρίς ρεύμα η Κυψελη το απογευμα οπως αλλωστε και πολές άλλες περιοχές της Αττικης και της χώρας.Σειρηνες ,ακουγοτανε παντου,κορνες,φωνες απο πολυκατοικιες και εκγλωβισμενους στα ασανσερ ,ακροατες στα ραδια ρωτουσαν ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥς ΣΥΥΓΕΝΕΙς ΤΟΥς ΠΟΥ ΕΠΙΖΟΥΣΑΝ ΧΑΡΗΝ ΣΕ ΦΙΑΛΕς ΟΞΥΓΟΝΟΥ....ιδρωτας
ποταμι,ασφυξια,.κ ενας ουρανος,μια ατμοσφαιρα ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ.ΕΤΣΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ.ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ.Σε υψη ρεκορ οζον και νεφος.Θολουρα λες και μια βομβα ειχε πεσει παντου.Απογνωση.Πονοκεφαλος.Εγκαταλειψη....
Το ανάλγητο κράτος δε αναγνωρίζει σαν ακραίες τις καιρικές καταστάσεις.Οι προυχοντες ομως θα σπευσουν ν αναγνωρισουν σαν ακραιες τις καιρκες συνθηκες ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ παει να χρεωθει στο προκελογικο πολιτικο παλμαρε τους!!!!ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΤΙΣ
ΓΡΑΒΑΤΕΣ????Μαζί με τον ΣΕΒ θα στείλουν αύριο τούς εργαζομενους στο καμίνι του κέρδους ουσιαστικά κάνοντας ότι μπορούν να τους εξοντώσουν αφου πρωτα τους ξεζουμίσουν. Αυτή είναι η Δημοκρατία τους και το κοινωνικό τους Κράτος.Η κυβερνηση ,η αντιπολιτευση ,ολος ο πολιτικος
κοσμος ολο το κρατικο οικοδομημα αυριο χρεωνεται την ημερα και τις επιπτωσεις της!!!
Μεγιστη 42,5 σημερα ,Χρηστο φιλοι,σας ευχαριστω για τη σκεψη,θερμα ανταποδιδω τη ν αγαπη μου σ ολους σας που ο καθενας με το δικο του τροπο βιωνει μια απο τις σκληροτερες καιρικες καταστασεις ενος καλοκαιριου χωρις ελεος!!! ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΟΙ Κ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ..
*nNoe*
(7) ΣΥΝΕΧΗ ΜΕΡΑ ΚΑΥΣΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗS ΑΘΗΝΑΣ..-ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΟΛΑΣΗΣ.....
Εφιαλτικές και κυρίως αντι-ανθρώπινες συνθηκες στο κέντρο της πρωτεουσας απο το πρωί.Το νέφος,το όζον σε συνδυασμο με την αφορητη ζεστη κανουν ένα μείγμα τρομαχτικό.Ορίστε εικόνα απο τη Κυψέλη λιγο πρίν.
Η θερμοκρασια παιζει μεταξυ 40- και 42,5 η μεγιστη μεχρι ωρας.Ολα καινε.Εβδομη (7) ΣΥΝΕΧΗ ΜΕΡΑ ΚΑΥΣΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗς ΑΘΗΝΑΣ.......
Η θερμοκρασια παιζει μεταξυ 40- και 42,5 η μεγιστη μεχρι ωρας.Ολα καινε.Εβδομη (7) ΣΥΝΕΧΗ ΜΕΡΑ ΚΑΥΣΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗς ΑΘΗΝΑΣ.......
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Στα ίδια χρώματα...
Αυγή στην Αθήνα και δύση.Στον ίδιο χρωματισμό.Υπηρχαν στιγμές στη μέρα που θύμιζαν λίγο φθινόπωρο. Αυγή
-
ΚΑΡΠΟΝΤΑΚΟΣ ( Carpodacus mexicanus) Eνα όμορφο μικρό σε μέγεθος πουλί,μου κίνησε την περιέργεια,σήμερα.Το κόκκινο χρώμα στο κεφάλι και σ...
-
Αυγή στην Αθήνα και δύση.Στον ίδιο χρωματισμό.Υπηρχαν στιγμές στη μέρα που θύμιζαν λίγο φθινόπωρο. Αυγή
