Τετάρτη 31 Αυγούστου 2005

Ματιές μέσα κ έξω -8

Τυφωνες,μεσα κ εξω,τυφωνες με απωλειες ,και παρα-πλευρες απωλειες.Τυφωνες που περνανε και φευγουνε,και μενουν σαν σημειο αναφορας,να περιγραψουν εικονες απο ενα χαος.Ενας χαος και μια
αβυσσο,οπως η ψυχη του ανθρωπου,εεε..του γλαρου ηθελα να πω..τελος παντων ,και των γλαρων και των ανθρωπων..καταλαβατε εσεις.

        "Κατρίν"

                            *nNoe*

Σάββατο 20 Αυγούστου 2005

"αναφορά Καλοκαιριού"

Ζεστοι μελωμενοι ανεμοι πνεουν πανω απο τον καμπο,σκορπωντας τις μυρουδιες του ωριμου καλοκαιριου.Τα βραδυα δροσερεουν αρκετα και χυνονται απο τις πλαγιες του Αρακυνθου στο χωριο μεχρι τη λιμνη.Τις ωρες αυτες του μεσημεριου,βασιλευει στα αμαθα ματια η αταραξια,
και τ αυτια ακουν μονο τον ακαταληπτο -γιαυτα-διαλογο της φυσης.Απ τη γαλαζια μητρα του θολου, γεννιουνται μωρα συννεφα,που σκανε οπως το καλαμποκι στο καυτο λαδι,και φουσκωνουν ,φουσκωνουν,και μετα πεθαινουν ,οπως ηρθαν.Ησυχα και αηχα στα αμαθα αυτια...Ψηλα,και πανω απο τη συντομη ζωη τους, ανεμοι σπρωχνουν αορατα φορτια με προσευχες και μεταμφιεσμενες αμαρτιες.Ενας αλλος κοσμος καθε μερα και καθε νυχτα ,περνα μπροστα απο τα ματια,γλειφει
τ αυτια,σκαλιζει τα ρουθουνια,γεννιεται και πεθαινει χωρις καμμια απαιτηση.Ενας κοσμος με τους δικους κανονες,ακαταληπτους για τα αμαθα μυαλα,δυσνοητους για την φοβικη αντιληψη περι συνειδητοτητας και γνωσης,περιεργους για τους λογικους,λογικους για τους περιεργους...Και μενει εκεινη η ωρα,η νυχτερινη,που η σοφια του αχρονου και του ασυνειδητου,η Θεικη ρητρα της γνωσης,ξεπροβαλει και ντυνει με το φως το ασημενιο και το αποκοσμο,ενδυματα απερριτα και
λιτα αυτον τον κοσμο .Μεγαλη υποθεση η Σιωπη,και δυσκολη πολυ.Και η Ελευθερια,και η τιμη,και η αξιπορεπεια,και η Αληθεια,και η Αγαπη. μΕΓΑΛΕς ΥΠΟΘΕΣΕΙς,που βαλαν στο ποδι τους,μικρες καρικατουρες,την μια να τρομαζει ο κοσμος,την αλλη να γελαει,να περναει καπως ευκολα
η ζωη του,μεσα σε αριθμους,μεσα σε πραξεις,μεσα σε υπολογισμους,μεσα σε συμφεροντα,μεσα σε πελονασμα χρησιμης αχρηστιας...

Ποιος ακουει τον καιρο??Το ρανταρ,το ρανταρ...Ποιος τον βλεπει?Ο δορυφορος..ο δορυφορος..ποιος τον νοιωθει?Ο αισθητηρας..ο αισθητηρας...
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ,ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ,ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ..
Αγρινιο.20/08/05
*nNoe*

Κυριακή 14 Αυγούστου 2005

Oμιχλώδης και ασύμετρη αναφορά υποστηριξης

.Βρεθηκα για λιγες μερες στα Λεχαινα Ηλιας.Σκληρος τοπος,με -5 υψομετρο.Χιονια  σπανιοτατα.Υγρασια που αλωνιζει,και τσακιζει.Ζεστη και υγρος ζεστος ανεμος.Νυχτες παραξενες
καποιες απο αυτες τυλιγμενες στην ομιχλη.Φωτο παρμενες απο την περιοχη των εργατικων πολυκατοικιων στον Κομβο της Εθνικης στα Λεχαινα,καταδεικνυουν τα προηγουμενα.Τιμη σ αυτον τον δυσκολο καιρικα τοπο.Πραγματικα τιμη,και τα σεβη μου...




                       

 *nNoe*

Τρίτη 9 Αυγούστου 2005

"αναφορά"


Ο ουρανός στις 9 Αυγούστου 2005 στον κάμπο του Αγρινίου.Στο βάθος το Παναιτωλικόν
                                 *nNoe*

 

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2005

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2005

πονοκεφαλιαστική αναφορά θερμοπληξιακής διαστροφής

38,5 κατεγραψα σαν ανωτερη σημερα ,αλλα μαζι με την υγρασια που εφτασε και μεχρι 50% ,δημιουργησαν συνθηκες καθαρομαιμου πονοκεφαλου.Απο το πρωι τα κοτοπουλα στο κηπο,ειναι σε πιο ευθυμη και ζωηρη κατασταση απο εμενα.Ειλικρινως λεγω ουδεμια επιθυμια με διακατεχει για καταιγιδα η βροχη.Επιθυμω απλα δροσια και ανεμο παρηγορητη και ανακουφιστη.Ο ανεμος με τη ευκαιρια ειναι υπαρκτος αλλα καυτος.Ολα ειναι βουτηγμενα μεσα στη ραθυμια και την
παθητικοτητα του καμπου.Αργοι ρυθμοι,δουλειες των χωρικων που τελειωνουν το πολυ μεχρι τις 10 το πρωι ,και μετα μονο ηχοι απο σκυλια,κοτες,και βατραχια απο τη λιμνη.Μιλια,αιωνες ταχυτητας μακρια απο την θαλασσα,και τον πιπεριαστο ανεμο που την δερνει,ακολουθω και γω με δυσκολια τους κανονες που οριζουν το τοπιο και τον κοσμο του.Να παρει ο διαολος,να παει,αυτο το πραγμα το κουβαλαω μεσα μου,και ολα τ αγαπαω αλλα δε με οριζουν.Μονο ο καμπος εδω και η
λιμνη μου χουν στησει θηλεια στο λαιμο και με περιμενουν με αταραξια,ποτε θα σταματησω να κλωθογυρναω και ν ανακατεουμαι και να σπαραταραω σαν ψαρι εξω απο το νερο...Φτου κ αναθεμα,και παλι αγαπες κ ερωτες σιωπηλοι και τυρρανοι...
*nNoe*

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2005

"465 κράκ'"

Κρααακκκ...κρακκκ...κρακκκκκ..κρακκκκ..κρακκκκκ...ενα ενα σπαζανε τα κλαρακια,και τελειωμο δεν ειχανε.Μεχρι που σπασανε ολα μαζι και ακουστηκε ενα πελωριο ΚΡΑΑΑΑΑΤΣΣ..σββββ...ΜΠΑΜΜΜ!!!Παρτον κατω τον μπουφο.Προσγειωθηκε ανωμαλα ο φουκαρας,και μετραγε τα σπασμενα κλαρακια.Τα βγαλε συνολο 465.Ουαουυυα..

Την ιδια ωρα,που ο ηλιος εκαιγε και πυρωνε την Βορειο Μυκονο,και τα κρυσταλογαλαζα νερα
σταρφταλιζαν αναμεσα στα βραχινα φιορδ και τις αλμυρες δαντελωτες παραλιες ,εκεινη την ιδια ωρα μια μια οι "σκροφες" στη Δυτικη Ελλαδα,ανοιγαν με χαρα τα υφαλμηρα χειλια τους να υποδεχτουν το προς στιγμην και κατα σκεψιν και φαντασιαν απολωλον προβατο.Η Δανεζα τουριστρια εβγαλε τα σκουλαρικια της με θρησκευτικη ευλαβεια.Ενα απο την μυτη,ενα απο το στομα,καμμια δεκαρια απο τα αυτια,δυο απο τα ματια,8 απο τον αφαλο,και καμμια 20 αρια απο αλλα μη δυναμενα ναναφερθουν,μερη του σωματος.Αναστεναξε και ειπε...den telei egw tzatzikos,telei dressing salad.Τι kanei twra xwris mpoyfos?Λυπαμαι καλη μου ,δε γινεται.Μια αλλη φορα,σε παρακαλω,μη κλαις.Αρχιζω νηστεια,προσευχη,και εξιλεωση ζηταω .Εχω κανονισει δεκαημερο με   ταινιες του Ξανθοπουλου ,ολες ,μια μια ,σε επαναληψη,με εμφαση την "Οδυσεια ενος ξεριζωμενου" σε επαναλαμβανομενη νυχτερινη προβολη.Εχω κανονισει αφηγηση των Ιστορικων του Θουκιδιδη με εμφαση τη Αιτωλικη
συμπολιτεια,το τακιμιασμα με τους Μακεδονες,το σφαξιμο των Αθηναιων σε κατι χωραφια με χορτα ,χαρουπια,και γαιδουραγκαθα.IONIO UBER ALLES- οΥΓΚ..ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!!!Τις καλυτερες ευχες μου σε ολους,και φυσικα στη μελλουμενη συναντηση στη Κρητη.Λυπαμαι παιδια,οπως πιθανα
εννοησατε,ειναι αδυνατο να ερθω....
Οσο για μενα θα σας τα "πρηζω" απο Δυτικη Ελλαδα,απο Βδομαδα,με την ευχη,τουλαχιστον να παιξει καποια στιγμη εστω κατι, αξιοπροσεχτο καιρικα..
****
*nNoe*

Στα ίδια χρώματα...

Αυγή στην Αθήνα και δύση.Στον ίδιο χρωματισμό.Υπηρχαν στιγμές στη μέρα που θύμιζαν λίγο φθινόπωρο. Αυγή