Κυριακή 22 Ιουλίου 2007

ΚΥΨΕΛΗ...41,5 C

Σε συνεχη ανοδο η θερμοκρασια,εφτασε ,ξεπερασε τους 41c και συνεχιζει την ανοδικη της πορεια...αντε να δουμε...
*nNoe*

5 συνεχη μερα >38

Πεμπτη (5η) συνεχη μερα σημερα Κυριακη 22/07 που η θερμοκρασια ειναι πανω απο 38 βαθμους στην περιοχη της Κυψελης που μενω.Στις 13:45 σημερα kαταγραφεται η μεχρι στιγμης ανωτερη της ημερας που ειναι 39,0 βαθμους με ανοδικη ταση.Ενας καυσωνας λοιπον μεσα στο κεντρο,που περναει πραγματικα "στο ντουκου".Και ερχεται και η επομενη βδομαδα??Συγγνωμη αλλα τπτ δε θυμιζει φετος κανενα καλοκαιρι απ οσα θυμαμαι.....
Τα ξαναλεμε...
*nNoe*

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2007

ΤΡΙΤΗ ΣΕΡΙ ΜΕΡΑ,>38,,,,,39,3cΣΗΜΕΡΑ

"....ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΠΑΙΞΕ ΤΟ ΘΕΜΡΟΜΕΤΡΟ ΜΟΥ,αλλα απο
τη μια δεν εχω και αλλες μετρησεις απο το ευρυτερο κεντρο να τσεκαρω διαφορες,απ την αλλη ομως παλι ΟΝΤΩΣ η ζεστη ειναι μεγαλη,μοιαζει λες κ ειναι εγκλωβισμενη απο το κεντρο και Νοτια..Λογικα οι θερμονησιδες πρεπει να δινουν ΡΕΣΤΑ σ αυτη τη φαση σε πολλες πολεις στην Ελλαδα,αλλα και τοπικοι παραγοντες να διαμορφωνουν αυτη την ιδιαιτερη κατασταση..."

Tριτη σερι μερα σημερα που το κεντρο ζει σε συνθηκες καυσωνα.39,3 σημερα η ανωτερη ,ενω το θεμρομτερο ειναι ΩΡΕΣ τωρα πανω απ[ο τους 38 c.Φυασαει μεν καπως αλλα ο αερας ειναι καυτος....

Δεν ειναι μετεωρολογικο φαινομενο αυτο?Δλδ επειδη ολη η Αττικη σχεδον παιζει το "χαρωπα τα δυο μου χερια σα χτυπω"...δεν ειναι θεμα που επι 3 μερες εχουμε πανω απο 38 αρια μεχρι 40?Και δε μας πιανουν καλα και τα μοντελα θελω να πω επισης.Ολα υποβιβαζουν το τι γινεται στο κεντρο
της Αθηνας...
*nNoe*

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

"αναφορά"

KATAΣΤΑΣΗ
Αρχισε να κανει παλι ζεστη,παρ ολο τον ενισχυμενο ανεμο βορειων διευθυνσεων.(ουτε ετησιες ουτε μελτεμια).Οπως παρατηρησε και ο "φιλος" μου νυν αρκουδιαρης Βιτσιος Κωνσταντινος,χτες η Κυψελη εγραψε ανετα 36,την ιδα ωρα που τα ΒΠ και οχι μονο "κανανε διακοπες" στους 28-32 βαθμους.Δυο δευτερολεπτα σταματα να φυσαει και γινεσαι μουσκεμα στον ιδρωτα.Με ανυπομονησια περιμενουμε και το νεο θερμο επεισοδιο,μιας και οι" μαχητες της μαλλινης καλτσας" ειχαν
προειδοποιησει κ ετοιμαστει για τις μαχες αυτες απο τις αρχες του ανυδρου χειμωνα που περασε,οταν το υπουλο καλοκαιρι προχωρησε σε καιριες πραξεις σαμποταζ καθως και σε πρωιμη αναπτυξη θεσεων.
ΣΧΟΛΙΑ
1.Παω στοιχημα υπαρχουν ψυχοπαθεις που βαζουν φωτιες για το χαβαλε τους.Ουτε συμφεροντα,ουτε τπτ.Ψυχωσικα ,διαταραγμενα ατομα,που ξερουν απλως ποτε να βαζουν φωτια.Το να βαλεις συνειδητα φωτια,στις σημερινες ατμοσφαιρικες συνθηκες,ειναι απο ευκολο μεχρι γελοιωδως πανευκολο.Αυτοσχεδιοι μηχανισμοι μεσα σε αλση,δαση,κλπ.Προκληση φωτιας απο εσκεμενη αμελεια.Χιλια δυο.Παω ενα στοιχηματακι,οτι απο δω κ περα θα παιρνουν φωτια απομονωμενες συσταδες δεντρων σε προαστεια,πλατειες,κλπ....οπως αν θυμαμαι καλα,εγινε και το 98 η το
2000....

2.Αν ενα διαταραγμενο ψυχικα ατομο ,μπορει να βαλει φωτια σε οτι πρασινο υπαρχει..,μια λογικη υγιης κ ωριμη κρατικη εκτελεστικη εξουσια,πως δινει αδειες ανεγερσης σε νεες πολυκατοικιες ,μεσα σε υπερκορεσμενες πληθυσμιακα περιοχες?

Δες τε,τη μεγαλειωδη υποκρισια.Ναι στη συζητηση-για να περνα η ωρα- για τη φωτια στα δαση,-οχι για το πως θα γεμισουμε με εκαντονταδες και χιλιαδες πνευμονες πρασινου την πολη.Ατελειωτες συζητησεις για αν αργησε η πυροσβεστικη,αν ειναι ηρωες οι πυροσβεστες-λες κ θελει
ρωτημα κ κουβεντα αυτο-,ουτε μιση κουβεντα για τις ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ-ΔΕΝΤΡΑ-ΖΩΑ-ΠΟΥΛΙΑ μεσα απο την ποιοτητα ζωης στις πολεις.

Διαπραγματευσιμο το ενα,δεδομενο το χασιμο χρονου στο αλλο!!Και γιατι ειναι διαπραγματευσιμο το πρωτο?Ασφαλως γιατι διαγουμε προεκλογικη περιοδο.Ας εμπαιναν οι φωτιες στη μεση της 4 ετιας,και
θα σου λεγα εγω τι τυχη θα χε η συζητηση....Τι ακριβως να συζητησουμε λοιπον?

3.Οι επιστημονες καλα κανουν κ λενε γενικα κ παρουσιαζουν επισης γενικα τις θεσεις τους.Αυτο το εκαμαν παντα.Μυνησεις μεσα απο τους συλλογους τους,δημοσιευεμενς καταγγελιες,καταχωρημενες επι πληρωμη διαφημισεις ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.Αυτα
ειναι αυτα που αποτελουν το δευτερο βημα...αλλα θ αργησει να παρθει,αν παρθει ποτε....και οι λογοι ειναι πολλοι...


*nNoe*

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2007

"αναφορά stretching"

KATAΣΤΑΣΗ
Ο αερας ειναι ο κυριαρχος της καταστασης εδω κ μερες.Μετα τον καυσωνα και εν μεσω ενος θερμου καλοκαιριου,παρ ολες τις φωτιες και τα δεκαδες επιμερους προβληματα που αυτος επιφερει,ο ενισχυμενος ανεμος ριχνει τη θερμοκρασια,δροσιζει και κανει τις νυχτες και τις μερες μεσα στη πολη υποφερτες. Φυσικα δε ξεγελαει κανεναν ολη αυτη η ανεμωδης και δροσερη κατασταση.Ενα ωριμο ,μεστο και θερμο καλοκαιρι ειναι κρυμμενο κατω απο την "ουγια" και απλως περιμενει να δειξει κ παλι τα "δοντια" του.Ενας θεος ξερει,τι θ αφησει πισω του τελικα αυτο το καλοκαιρι...Τα μισα τα λιωνει,τ αλλα μισα τα καιει,κ οτι απομενει το γκρεμιζει ο ανεμος.Κ ειμαστε ακομα στα μισα....
ΣΧΟΛΙΑ
2.Tα γνωστα και καθιερωμενα ερωτηματικα μας.Λεγονται καθε πρωι,σαν ασκηση του τυπου.."ειμαι ο Γιωργος και ειμαι καλα,ναι ο Γιωργος ειναι καλα".Γιατι το κρατος και η κυβερνηση δε δημιουργουν εστιες πνευμονα μεσα στις γειτονιες?
Γιατι δε απαλλοτριωνουν οικοπεδα ,και δε τα γεμιζουν με δεντρα ?
Γιατι δεν ακουν τις ΝΟΜΙΜΕΣ και ΗΠΙΕΣ διαμαρτυριες πολιτων οργανωσεων και συλλογικοτητων ??
ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΕ ΝΑ οδηγησουν τα πραγματα στην "οικολογικη" ΒΙΑ?????
Γιατι να μη γεμισουν οι γειτονιες με ΔΕΚΑΔΕΣ να μη πω ΕΚΑΝΤΟΝΤΑΔΕΣ πνευμονες πρασινου???
Γιατι τους "εφαε η συλλοη " για τη Παρνηθα και τις μεγαλεπιβολες αναγκες του περιβαλλοντος???
Που ακριβως ζει η νομοθετικη κ εκετελεστικη εξουσια αυτης της χωρας?
Ποσα παιρνει κατω απο το τραπεζι?
Γιατι εγκληματει καθημερινα και ΚΑΝΕΙΣ δε λεει τιποτα??
Γιατι να αντιμετωπιζουν την πολη σαν ΞΕΓΡΑΜΜΕΝΗ και να συμπερφερονται στους κατοικους της ΣΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ??
Που μενουν αυτοι?
ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΑΝΕ ΤΑ
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ????ΘΑ
ΑΝΤΕΧΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΚΓΚΕΛΑ ΚΑΙ
ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑΤΑ ΣΕ ΒΕΡΑΝΤΕΣ ΜΙΣΟΥ ΜΕΤΡΟΥ???
Σε ποιο ακριβως σχολειο θα τα στελνανε?????
Μ ο ν ο για τα ε λ α φ α κ ι α ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΤΟ ΠΟΡΝΟ-ΜΑΤΙ ΤΟΥΣ??
Γινεται Αθηνοκεντρικο κρατος με την μεγαλυτερη μαζικη ΚΑΘΑΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ εναντια στους ιδιους τους κατοικους του????
Ποσο καλο ειναι ΤΕΛΙΚΑ το δολωμα που πεταει στην υπολοιπη Ελλαδα και ποσοι τσιμπανε και πιστεουν στους τεχνητους διαχωρισμους?
Ποσοι θανατοι υπηρξαν το 2002-2003-2004-2005-2006 απο την μολυνση της ατμοσφαιρας??
Ποση ειναι η θερμοκρασια μεσα στις πολεις??
..Και ενα quiz,...

Ποσοι "Αθηναιοι" περπατανε στο 1,5 μετρο υψος ,εχουν ανεμιστηρα στο κεφαλι,και οπως ιπτανται, απο κατω εχουν γκαζον??

Αυριο παλι....

*nNoe*

Τρίτη 10 Ιουλίου 2007

"αναφορά ρουτίνας"

KAΤΑΣΤΑΣΗ
Διαδικασια επαναπροσαρμογης επιτευχθη ομαλα.Υπενθυμιζεται οτι η συμπεριφορα στις παρουσες συνθηκες απαιτει συγεκριμενους μηχανισμους δρασης κ αντιδρασης μεχρι ενος οριου.Καθε παρεκτροπη θα τιμωρειται αυστηρα με αποπομπη απο τη μοναδα επιβιωσης.Συζητησεις που
επιτρεπονται ελευθερα ειναι ολες ,κυριως οι φιλοσοφικου τυπου.Καθε συζητηση ειναι επιτρεπτη εκτος απο εκεινη της ευρεσης λυσης και αντιστασης στον μηχανισμο παραγωγης εξουσιας και κερδους.Οver.Δεκτες και συναισθηματικες αποληξεις λογικων η παραλογων σκεψεων.Η κοινωνια
του Matrix ειναι εδω ενωμενη -δυνατη και σας "γονιμοποιει-(sic)" την υπαρξη.
KAIΡΙΚΑ.
Οι καθολου επηρεαζομενες απο τον ανθρωπινο παραγοντα καιρικες συνθηκες ,δηλωνουν ταση ανοδου της θερμοκρασιας,και ξηρη γενικα ατμοσφαιρα.Οι συνθηκες δεν θα ειναι απαγορευτικες για την εκτελεση παντος ειδους εργασιων.Καταλοιπα συμπεριφορων διαμαρτυριας κυριως απο
το κεντρο της πολης,αντιμετωπισιμα με επιτυχια ανω του 95%.Μεθοδος...:αγνοηση.Περαιτερω θεραπεια...:ψυχοφαρμακα.
ΣΧΟΛΙΑ

1.ΤΣΙΜΕΝΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ..... να δουν τη γλυκα....ετσι απλα,απαλα,και τρυφερα.....εμεις παντως θα μαστε εδω για να χαλαμε τη σουπα...
*nNoe*

Στα ίδια χρώματα...

Αυγή στην Αθήνα και δύση.Στον ίδιο χρωματισμό.Υπηρχαν στιγμές στη μέρα που θύμιζαν λίγο φθινόπωρο. Αυγή