Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2005

"ψυχαναλυτική αναφορά"

Ψυχολογικα,η κατασταση κινειται στα ορια της κατανοησης ,με τον ανεμο να παιζει τον πρωταγωνιστικο ρολο,και τα συννεφα ν αποτελουν αφορμη προς συζητηση στην συνεδρια μας,αναλυοντας το θεμα :
"Θα σου πω ,αν σ αγαπαω ,οταν και αν τελικα βρεξει " .

Θα εξεταστει ενδελεχως ο ρολος του πρωταγωνιστη-ανεμου,και βεβαιως θα παρθουν υποψιν τα μοντελα αναλυσης του Γκικα ,για την περιπτωση υετου με βορειο ρευμα,αλλα και μη ξεχνωντας το οιδιποδειο συμπλεγμα του Βορια,με την ψυχρα και την διαλυση των νεφων στο κεντρο του
λεκανοπεδιου.

Θα παρακολουθησουμε βημα βημα την πορεια προς τον κατηφορο της γνωστης και μη εξαιρετεας νεανιδας θερμοκρασιας,που ισα και μετα βιας στεκεται στο +18Barely legal,και θ αναλυσουμε τα γενικευμενα φαινομενα σεξισμου και συσχετισης αυτων με τις θερμοφορες, τα air aiicodition,και τα τζακια, των εταιρειων,αλλα και των οικιων στα ΒΠ.

Αν δουμε οτι δε βγαινει ακρη,χτυπαμε εκει ενα Tavoraki των 250mg,και ενα ζεστο μπανακι στη μπανιερα,πινουμε κ ενα ζεστο γαλα,και παμε για υπνο,προσδοκωντας στα ονειρα,την εξωτερικευση των επιθυμιων μας.Οπου ομως...ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ... !!

θα πρεπει να προσεξουμε την εμφανιση του παραγοντα "νερου",βασικα σαν κυριαρχη εκφραση του ασυνειδητου,και μετεπειτα σαν εν δυναμει εξωτερικευση επιθυμιας.Εγω παντως αυτο κανω,διοτι αλλιως δε θα εβρισκα ακρη στο χτεσινο ονειρο,οπου ποταμια νερου μπαινανε -λεει-απο
την οροφη του σπιτιου και πεφτανε πανω στον υπολογιστη,την ιδια ωρα που το χαλαζι χτυπαγε μια καλοψημενη μπριζολα.Γινεται ετσι αντιληπτο της πασοι,οτι δεν ερμηνευεται το παρον ονειρο,σαν εκδηλωση εκφρασης του μελλοντος,ΑΛΛΑ προφανως ειναι μια αντανακλαση του χαοτικου
χαρακτηρα της εγκεφαλικης μου και ψυχικης μου ατμοσφαιρας...


*nNoe*

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2005

"αναφορά"

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Σταδιακη μεταβαση στον χειμωνα.Ηρεμη διαδοχη του χρονου,που μοιαζει παραταιρη και μη συμβατη με την ζωη οπως εχει γινει τα τελευταια χρονια.Καιρος μουδιασματος για μενα προσωπικα,που δεν αντεχω καθολου αυτη την γλυκα,και την μελαγχολικη ομορφια του Φθινοπωρου.Θα μπορουσα ν ακουω απλα vivaldi,και με απολυτη ηρεμια να βλεπω αυτην την εποχη να πνιγεται στον Κηφισο μεσα σε μια και μονο νυχτα..
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
18,9..18,7C.18..6c....νανουρισματα,κρεμες,και σοκολατες..
ANEMOI
"Τα καλα παιδια"*nNoe*

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2005

1 Okτώβρη με βροχή

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Με βροχη ξεκινησε η πρωτη του Οχτωμβρη ημερα.Λγο μετα τις 12 το μεσημερι,σταματησε να βρεχει.
3,9 mm επεσαν στην Κυψελη,ενω χτες το βραδυ 1,1 mm.H θερμοκρασια ειναι στους 22,4,η υγρασια
παιζει >60%.Λιγο πριςν τις 1 το μεσημερι,ο ανεμος αρχισε να ενισχυεται πολυ. Ειναι μια ομορφη καιρικα ημερα..πραγματικα αξιολατρευτη.Υπαρχει η αισθηση οτι κατι ετοιμαζεται ακομα....

Βίντεο με βροχή την 01 Οκτώβρη του  2005 από τη βεράντα της Κυψέλης:

                                         


                    *nNoe*

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2005

Yπερθέαμα αστραπών στις 30/09

ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ αστραπων στα Δυτικα ΝΔ του λεκανοπεδιου... αστραπες,με εκλπηκτικη συχνοτητα κανουν την νυχτα μερα στον θολο εκει.ΕκΠΛΗΚΤΙΚΟ ΘΕΑΜΑ..Απο που προηρθε??Τι το προκαλει??? ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕΕΕΕ..
Ena Βιντεακι μικρο,να παρετε μια γευση των αστραπων και κεραυνων που για 2 ωρες εκαναν παρτυ στα Δ-ΝΔ-ΒΔ-Β-ΒΑ.Ο ηχος της βροντης ειναι φυτευτος μιας και μια παλια αναλογικη καμερα που εχω δεν εχει ηχο,διοτι εχει χαλασει.

          

*nNoe*

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2005

Φθινοπωρο-γράμμα απο την Αθήνα

Οταν βγαινει ο ηλιος,μοιαζει λες και ηταν παντα λιακαδα.Η συννεφια,μενει σαν μια μικρη παρενθεση,και ο βιαιος ανεμος μια μακρινη ακουστικη αναμνηση.Οταν το φως λουζει τα τρισεκατομμυρια των μικροσωματιδιων,και το χημικο νεφος ,εισβαλει αθορυβα στα πνευμονια
,η ηλεκρονικη εικονα του Φινοπωρινου δειλινου εχει ηδη τσαλακωθει τακτοποιημενα στο καλαθι των αχρηστων.

Και την νυχτα ακομα,οταν η υγρασια αναμιγνυεται με τις εξατμισεις απο τα τριαξωνικα φορτηγα και τις νταλικες, κατεβαινει με μικρα πηδηματακια την ραχοκοκαλια,ματαια ψαχνεις να βρεις κατι αυθεντικο
που να μοιαζει η να ειναι το ιδιο,με την αναγκη μιας ζεστης γωνιας που μυριζοντας ψημενο καλαμποκι,καστανα,η απλα καμμενο ξυλο,καπου δυνητικα σε περιμενει.

Αν με ρωτησεις ,σε μια ηρεμη στιγμη,πισω απο το αξυριστο προσωπο μιας ματαιης κ ατερμονης καθημερινης μαχης,θα σου πω,οτι λυπαμαι,αλλα eδω δεν εχει ουτε χωρο ουτε χρονο για λεπτες αποχρωσεις του Φθινοπωρου.Εδω κατοικει μονο η βια.Και στην βια απανταμε,και με την
βια ζουμε,και με τη βια γινεται παιχνιδι μονο. Κ οτι χαμογελο σκασει στα χειλια μας,θα ναι απο την καταστροφικη μανια του κεραυνου και την ηλεκτρικη αστραπη που διαπερναει σαν πυρακτωμενη κλωστη την Ακροπολη , τα εργοστασια της βιομηχανικης ζωνης,και τις εκαντονταδες
βιοτεχνιες των μελλοντων ανεργων ζωης.Και μεσα απο αυτην την αντιθεση βρισκουμε ενα επιπλασμα ηρεμιας.

Φερε οσους ψυχολογους θελεις,κανε οτι εκτιμησεις σε φωτισει ο θεος σου,βγαλε οσα συμπερασματα επιθυμεις.Τιποτα δεν αλλαζει,και τιποτα δε θα αλλαξει.Ο δρομος ειναι χωρις επιστροφη.Κ αν το Σαββατο που περασε,τιποτα δεν εγινε,καποιο αλλο Σαββατο καιροφυλακτει.Και θα ρθει καποια στιγμη.Απροειδοποητα,Ξαφνικα.Με τακτικη ανταρτοπολεμου.Kαι θα ξεσπασει.Με σφοδροτητα και μανια..Και τοτε η "γιορτη" και ο "θρηνος" των κολασμενων θα χαμογελασει με τα σαπισμενα του δοντια,πανω απο τα πρωτοσελιδα του τυπου,και τις αναλυσεις των δημοσιογραφων.Κ θα ειναι
αυτοι οι ιδιοι οι κολασμενοι τα πρωτα θυματα...

Το αστικο μας κλιμα,και η διεστραμενη θερμονησιδα του μυαλου της πολης μας, που στα σκελια της αναπαυουμε το ηλεκτροκινητο κουφαρι μας, τ αμετρητα τηλεκοντρολ μας, τις μασκες οξυγονου μας,και τις μαντιλες μας για το προσωπο και τα ματια, εχει πολλα χαρακτηριστικα,και ακομα περισσοτερες εκπληξεις....
c -u ,my dear...have a nice day...
*nNoe*

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2005

Mια μέρα γεμάτη ηλεκτρική μελαγχολία

Αν αυτη η καταιγιδα ηταν γυναικα,τα κλεινεις ολα,στριβεις τσιγαρο,χαιρετας και αποσυρεσαι διακριτικα.Απιστευτη κατασταση .ενετελως διαφορετικη απο χτες.Βροχη,κεραυνοι,βροντες,ουρανιο τοξο μαζι,ψυδελικα χρωματα στη δυση,κιτρινοπορτοκαλικαφελευκοθολουρα με την υγρασια στο
70%....χαζεμα...εντελως....προσωπικα εχω περασει σ αλλη διασταση.....ασε που δεν σχει εκτονωθει αυτη η κατασταση...το νιωθεις,και το βλεπεις...οχι δεν εχει εκτονωθει..εναι βαρυς ερωτας αυτος...πολυ βαρυς

Βίντεο απο τη διαταραχη της 23ης Σεπτέμβρη 2005




*nNoe*

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2005

Πανικός απο 86,8 χιλιοστά καταιγίδας στην Κυψέλη

plymirizei i beranta moy..astrapobronta..oti mporw grafw..poly dyskolo na epixeirhsw me mhxani..kapoios tha me blepei,,simadepste toyrkoboynia re paida,..sos
***********************************************************************************
Εχει γυρισει το ματι μου αναποδα.Το στομαχι μου παει να σπασει.Μηχανες υμε πουλησαν,μρπαβο Τραβηξα μερικα βιντεακια με τη μηχανη  πριν με πουλησει,θα προσπαθησω να φτιαξω κατι ομορφο να βλεπεται,να σας το δωσω...αγγρρρρρρρκκκλλλρλρλρλρλρλρρ.......εχει γυρισει το ματι μου σας
λεω...ακου 86,8μμ....

Bίντεο απο την καταιγίδα της 22ης Σεπτέμβρη 2005 σε Κυψέλη και Εξάρχεια

                                   


*nNoe*

Στα ίδια χρώματα...

Αυγή στην Αθήνα και δύση.Στον ίδιο χρωματισμό.Υπηρχαν στιγμές στη μέρα που θύμιζαν λίγο φθινόπωρο. Αυγή