....Απόψε κανει πολυ κρύο,ο Χειμώνας αποχωρει συντεταγμενα στις μεγαλες λεωφορους,με το βορια γεματο παρασημα να προστατευει τα συννεφα του.Σαν σε παρελαση μετα απο πολεμο,αποχωρει συντεταγμενα ο Χειμωνας..τσαμπουκαλευτηκε η Ανοιξη και πιανει πόστα ,δρομοι δρομοι γινονται δικοι της,ειδικα εκει που βρισκονται φυτεμενες πορτοκαλονερταζιες ,ενας φεγγαρος Μαρτιατικος φωτιζει μ ενα φως αλουμινιο το ανταρτικο που οι τελευταιες του μαχες μαινονται στη πολη..
Χαμογελας ,και περνας βιαστικος για τη δουλεια,περπατας σκυφτος ,χωμενος στο παλιο πανωφορι,ανθια σκορπια γιασεμια ,ανθια νερατζια,μουσικες του Νικολα του Ασιμου,μεταναστες ολοι σε μια χωρα που κρυωνει αλλα φοραει κοντομανικο.Γατες κουλουριασμενες σε καπω αυτοκινητων,κλειστα παραθυροφυλλα και αναμμενα φωτα που μιλανε για κρυο και λαχταρανε κατα βαθος την ζεστασια. Αποψε κανει πολυ κρυο....
nNoe
Πέμπτη 28 Μαρτίου 2002
Κυριακή 24 Μαρτίου 2002
"Xμμ...ναί.όντως...
...Καλημερα.
πραγματι..."κοντα στα ξημερωματα..κοντα στα ξημερωματα..τη πορτα μου εχτυπησε ενας παλιος μου φιλος...που εισουν φιλε κ αργησες? ..τα χρονια εχουν φυγει...", μια καταιγιδα χτυπησε τη πολη,αυτο σημαινει οτι εχασα ενα στοιχημα,που ειχα βαλει.Η καταιγιδα ηταν εντονη σε ηλεκτρικα φαινομενα ,οχι ομως σε ποσοτητα νερου.Αυτην την ωρα,09.27",ψιχαλιζει στο κεντρο,φυσαει αρκετα δυνατα,θερμοκρασια στους 12c,ισως χιονιζει Παρνηθα. Οκ,ειναι πολυ ομορφη ατμοσφαιρα,καθαρη,τοσο καθαρη που με πληγωνει ,γιατι ξερω οτι ειναι προσκαιρη,λιγη,και συντομα παλι θα γινει θολη,ζεστη,και δυσκολη.Με πληγωνει γιατι ο κανονας εγινε εξαιρεση,το φυσιολογικο ανωμαλο,και το αντι8ετο.Ας μη γκρινιαζω ομως πρωι πρωι,μοιαζει σαν να χω να δω ενα αγαπημενο προσωπο πολυ πολυ καιρο,και οταν το βλεπω,απ τη χαρα μου,αντι να τ αγκαλιασω,"του κοβω"
μια σφαλιαρα ολη δικη του......Ας μη γκρινιαζω,ας στριψω τσιγαρο ,ας πιω το ζεστο καφε μου ,και ας απολαυσω αυτη τη μερα εστω και ..μουτρωμενος.
Γεια χαρα
nNoe
πραγματι..."κοντα στα ξημερωματα..κοντα στα ξημερωματα..τη πορτα μου εχτυπησε ενας παλιος μου φιλος...που εισουν φιλε κ αργησες? ..τα χρονια εχουν φυγει...", μια καταιγιδα χτυπησε τη πολη,αυτο σημαινει οτι εχασα ενα στοιχημα,που ειχα βαλει.Η καταιγιδα ηταν εντονη σε ηλεκτρικα φαινομενα ,οχι ομως σε ποσοτητα νερου.Αυτην την ωρα,09.27",ψιχαλιζει στο κεντρο,φυσαει αρκετα δυνατα,θερμοκρασια στους 12c,ισως χιονιζει Παρνηθα. Οκ,ειναι πολυ ομορφη ατμοσφαιρα,καθαρη,τοσο καθαρη που με πληγωνει ,γιατι ξερω οτι ειναι προσκαιρη,λιγη,και συντομα παλι θα γινει θολη,ζεστη,και δυσκολη.Με πληγωνει γιατι ο κανονας εγινε εξαιρεση,το φυσιολογικο ανωμαλο,και το αντι8ετο.Ας μη γκρινιαζω ομως πρωι πρωι,μοιαζει σαν να χω να δω ενα αγαπημενο προσωπο πολυ πολυ καιρο,και οταν το βλεπω,απ τη χαρα μου,αντι να τ αγκαλιασω,"του κοβω"
μια σφαλιαρα ολη δικη του......Ας μη γκρινιαζω,ας στριψω τσιγαρο ,ας πιω το ζεστο καφε μου ,και ας απολαυσω αυτη τη μερα εστω και ..μουτρωμενος.
Γεια χαρα
nNoe
Παρασκευή 8 Μαρτίου 2002
"Σκουπίδιαα"
Μεσα στην γλυκια ναρκωση και αποχαυνωση των καλων ημερων,μεσα στην γλυκερη και βρωμερη μυρουδια των σκουπιδιων που σαπιζουν στην πρωτεουσα,μεσα στην υπαρξιακη αγωνια του ΒbΒ,και τις ασθμαινουσες απο αιμα , πονο,δακρυ και πορνο,ειδησεις....η καταιγιδα παραμονευει...
Η πολη εχει προκαλεσει την οργη του κεραυνου,η μυρουδια του ηλεκτρισμου αναδευεται και ειναι ετοιμη να ξεχυθει ποτιζοντας και σκεπαζοντας ολες τις αλλες. Here came the time....Εκει μακρια,μια αποφαση εχει παρθει,και σε μας αναμενεται η κοινοποιηση της,με τον σφοδροτερο τροπο,αδιαλακτη,περηφανη,πολυ πολυ θυμωμενη.....
Καταιγιδα καλως να ορισεις ,με τους αγριοτερους ανεμους σου...!! Η πολη κουραστηκε,βαρεθηκε,εχασε ακομα φορα τα ορια της,το πρασινο λιγοστευει,κατω απο το τσιμεντο το χωμα ασφυκτια ,οπου υπαρχει εστω μια ρωγμη στο τσιμεντο,περηφανα μικρα πρασινα φυτα εκδηλωνουν με την πιο εντυπωσιακη κραυγη τους την παρουσια τους ...ειναι εδω,,η αρχαια
φυση ειναι εδω,κατω απο τα τσιμεντα μας και τα αυτοκινητα μας.. ΠΟΤΑΜΙΑ ξαναβρειτε τους χαμενους σας δρομους...ας ξεκινησει η δικια σας γιορτη και ας ερθουν τα ΜΜΕ να καλυψουν το γεγονος...παλιες εικονες ,ξεχασμενες ιπταμενες σε ενα αχρονο διαστημα,ας ζωντανεψουν
ξανα,να θημηθουμε,γιατι εχουμε ξεχασει,να ξανατοποθετησουμε γιατι τα γκρεμισαμε ολα, να ξεβολευτουμε γιατι παχυναμε απο την βολεψη. Να μυρισουμε λιγο αυθεντικη βροχη,,αιωνια βροχη..το χοΥμε αναγκη,,πνιγομαστε απο τα σκουπιδιααααααααα μας και ποιουμε την νυσαν...ως ποτε θα τη "σκαπουλαρουμε"? ως ποτε θα ειναι ολα μα ολα αντικειμενο προς θεωρητικη ανουσια και χλιαρη συζητηση σε παραθυρα καναλιων???
Ο καιρος ακουει.....
Η πολη εχει προκαλεσει την οργη του κεραυνου,η μυρουδια του ηλεκτρισμου αναδευεται και ειναι ετοιμη να ξεχυθει ποτιζοντας και σκεπαζοντας ολες τις αλλες. Here came the time....Εκει μακρια,μια αποφαση εχει παρθει,και σε μας αναμενεται η κοινοποιηση της,με τον σφοδροτερο τροπο,αδιαλακτη,περηφανη,πολυ πολυ θυμωμενη.....
Καταιγιδα καλως να ορισεις ,με τους αγριοτερους ανεμους σου...!! Η πολη κουραστηκε,βαρεθηκε,εχασε ακομα φορα τα ορια της,το πρασινο λιγοστευει,κατω απο το τσιμεντο το χωμα ασφυκτια ,οπου υπαρχει εστω μια ρωγμη στο τσιμεντο,περηφανα μικρα πρασινα φυτα εκδηλωνουν με την πιο εντυπωσιακη κραυγη τους την παρουσια τους ...ειναι εδω,,η αρχαια
φυση ειναι εδω,κατω απο τα τσιμεντα μας και τα αυτοκινητα μας.. ΠΟΤΑΜΙΑ ξαναβρειτε τους χαμενους σας δρομους...ας ξεκινησει η δικια σας γιορτη και ας ερθουν τα ΜΜΕ να καλυψουν το γεγονος...παλιες εικονες ,ξεχασμενες ιπταμενες σε ενα αχρονο διαστημα,ας ζωντανεψουν
ξανα,να θημηθουμε,γιατι εχουμε ξεχασει,να ξανατοποθετησουμε γιατι τα γκρεμισαμε ολα, να ξεβολευτουμε γιατι παχυναμε απο την βολεψη. Να μυρισουμε λιγο αυθεντικη βροχη,,αιωνια βροχη..το χοΥμε αναγκη,,πνιγομαστε απο τα σκουπιδιααααααααα μας και ποιουμε την νυσαν...ως ποτε θα τη "σκαπουλαρουμε"? ως ποτε θα ειναι ολα μα ολα αντικειμενο προς θεωρητικη ανουσια και χλιαρη συζητηση σε παραθυρα καναλιων???
Ο καιρος ακουει.....
Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2002
"Μύθο...έχετε?? (27 φεβρουαριου 2002)
....Κάποτε,πολύ πολύ παλιά,υπήρχαν οι θεοί.Οι αρχαίοι άνθρωποι
πίστευαν σ αυτούς ,και τους απέδιδαν πολλά από τα φυσικά φαινόμενα.Η εποχή που ο Δίας έπαιζε τάβλι με τον Ποσειδώνα και αυτός χάνοντας ,πάνω στα νεύρα του,έδινε μια με την τρίαινα και έκανε εκεί ένα 10αράκι στο Αιγαίο,είναι πολύ πολύ μακρινή.
Οι απλοικές εξηγήσεις των ανθρώπων και οι μύθοι που πίστευαν σαν
αναπόσπαστο μέρος της αντίληψης για τον κόσμο που τους περιέβαλλε ,τους έδινε μια μορφή ηρεμίας ψυχικής,και μια αίσθηση επικοινωνίας μ αυτό το παράλογο και ανεξήγητο "εκεί έξω".Τους έκανε συμμέτοχους σ αυτό το παιχνίδι μ ενεργό μάλιστα ρόλο,έδινε πλούτο στη ζωή τους και πολλές φορές νόημα στην ύπαρξή τους.Κ άλλοι όμως ,κ άλλες φυλές ανθρώπων πάνω στη γη ,στο πέρασμα των αιώνων έδωσαν με τους μύθους τους εξηγήσεις για τα καιρικά φαινόμενα,απέδιδαν σ αυτά λόγο και
αιτία,εναρμονίζονταν μ αυτά και αισθάνονταν συμμέτοχοι ,και ενεργοί
στο συμπαντικό γίγνεσθαι.
Ακόμα και στις μέρες μας υπάρχει μια φυλή Ινδιάνων που πιστεύει
ότι ,είναι υπεύθυνοι για την ανατολή του ήλιου,καθώς και για την
καθημερινή του πορεία στον ουράνιο θόλο.Προσεύχονται λοιπόν για να
πάνε όλα καλά,με απόλυτη περισυλλογή και ιερή προσήλωση,αν και καμιά φορά αναγκάζονται να κοιτάζουν με μισό μάτι τους καουμπόυδες γύρω τους που παίζοντας με τα εξάσφαιρα ,δε τους αφήνουν και τους απειλούν με εξαφάνιση...."Μα είναι τρελοί ρωτάνε?..αν εμείς αφήσουμε τον ήλιο αυτός θα πέσει πάνω σε όλους μας και η καταστροφή θα είναι ολική.."
Σήμερα δεν έχουμε ανάλογους μύθους ,δώσαμε στην επιστήμη την
ευθύνη να εξηγήσει και ν "απολογηθεί" για τα πάντα.Βρήκαμε πολλά και θα βρούμε κ άλλα που δίνουν απαντήσεις στα γιατί και στα διότι...όμως ακόμα είμαστε πολύ μακριά στο να εξηγήσουμε γιατί συμβαίνουν όλα όσα συμβαίνουν .
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι έχουμε μια φτώχεια και μια μεγάλη
δυσκολία στο να εντάξουμε τους ευατούς μας σ αυτό το συμπαντικό
"παιχνίδι".Γι αυτή τη φτώχεια ,την ερημοποίηση του ψυχικού μας πλούτου από την απουσία των μύθων ,θέλω να πω σ αυτό το σημείωμα.'Ισως δε τα κατάφερα αρκετά καλά,ίσως είναι ένα τεράστιο θέμα ,και οι διατυπώσεις των προτάσεών μου να είναι ελλιπείς, με πολλά κενά και ασάφειες.'Ομως έτσι αισθάνομαι μέσα μου την δική μου σχέση με τον καιρό ,να έχει ανάγκη από αυτό τον πλούτο ,και όχι μόνο από την στεγνή γνώση του γιατί συμβαίνει ένα φαινόμενο,αλλά να το εντάξει αυτό σ ένα σχέδιο,που σκοπός του θα είναι η καθημερινή συμπλήρωση ενός πάζλ,ενός τεράστιου πάζλ.
Ποιός ξέρει ένα μόνο κομματάκι απο αυτό το πάζλ ίσως να εξηγεί.
'Αλλαξε το κλίμα,??γιατί άλλαξε,?
Καί ακόμα..."δυσανασχετεί" το χώμα κάτω από το μπετόν?,που πάνε οι
ψυχές των δέντρων που κόβονται,??μπορούμε άραγε να χορέψουμε ξανά τον χορό της βροχής??τι να μας λένε άραγε ακόμα και σήμερα οι
τελετουργίες σε πολλές περιοχές της Ελλάδας για έκκληση βροχής,πολλές από τις οποίες μάλιστα γίνονται και με την ευλογία της Χριστιανικής εκκλησίας?
Έχουμε ανάγκη τον μύθο πιστεύω γιατί εμπλουτίζει τον ψυχικό
μας ορίζοντα,και μας κάνει πλουσιότερους σε γνώσεις,ηρεμότερους και
σε αρμονία με το περιβάλον,υπάρχει μια τεράστια ανθρώπινη κληρονομιά που νομίζω αν δεν έχει ήδη χαθεί ,χάνεται συνεχώς.
'Ενα ερώτημα που με καίει είναι :τι μπορούμε να κάνουμε να τη
ξαναβρούμε? πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ξανά μύθους??Μπορούμε
'αραγε?
*nNoe* 27 Φεβρουαρίου 2002
πίστευαν σ αυτούς ,και τους απέδιδαν πολλά από τα φυσικά φαινόμενα.Η εποχή που ο Δίας έπαιζε τάβλι με τον Ποσειδώνα και αυτός χάνοντας ,πάνω στα νεύρα του,έδινε μια με την τρίαινα και έκανε εκεί ένα 10αράκι στο Αιγαίο,είναι πολύ πολύ μακρινή.
Οι απλοικές εξηγήσεις των ανθρώπων και οι μύθοι που πίστευαν σαν
αναπόσπαστο μέρος της αντίληψης για τον κόσμο που τους περιέβαλλε ,τους έδινε μια μορφή ηρεμίας ψυχικής,και μια αίσθηση επικοινωνίας μ αυτό το παράλογο και ανεξήγητο "εκεί έξω".Τους έκανε συμμέτοχους σ αυτό το παιχνίδι μ ενεργό μάλιστα ρόλο,έδινε πλούτο στη ζωή τους και πολλές φορές νόημα στην ύπαρξή τους.Κ άλλοι όμως ,κ άλλες φυλές ανθρώπων πάνω στη γη ,στο πέρασμα των αιώνων έδωσαν με τους μύθους τους εξηγήσεις για τα καιρικά φαινόμενα,απέδιδαν σ αυτά λόγο και
αιτία,εναρμονίζονταν μ αυτά και αισθάνονταν συμμέτοχοι ,και ενεργοί
στο συμπαντικό γίγνεσθαι.
Ακόμα και στις μέρες μας υπάρχει μια φυλή Ινδιάνων που πιστεύει
ότι ,είναι υπεύθυνοι για την ανατολή του ήλιου,καθώς και για την
καθημερινή του πορεία στον ουράνιο θόλο.Προσεύχονται λοιπόν για να
πάνε όλα καλά,με απόλυτη περισυλλογή και ιερή προσήλωση,αν και καμιά φορά αναγκάζονται να κοιτάζουν με μισό μάτι τους καουμπόυδες γύρω τους που παίζοντας με τα εξάσφαιρα ,δε τους αφήνουν και τους απειλούν με εξαφάνιση...."Μα είναι τρελοί ρωτάνε?..αν εμείς αφήσουμε τον ήλιο αυτός θα πέσει πάνω σε όλους μας και η καταστροφή θα είναι ολική.."
Σήμερα δεν έχουμε ανάλογους μύθους ,δώσαμε στην επιστήμη την
ευθύνη να εξηγήσει και ν "απολογηθεί" για τα πάντα.Βρήκαμε πολλά και θα βρούμε κ άλλα που δίνουν απαντήσεις στα γιατί και στα διότι...όμως ακόμα είμαστε πολύ μακριά στο να εξηγήσουμε γιατί συμβαίνουν όλα όσα συμβαίνουν .
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι έχουμε μια φτώχεια και μια μεγάλη
δυσκολία στο να εντάξουμε τους ευατούς μας σ αυτό το συμπαντικό
"παιχνίδι".Γι αυτή τη φτώχεια ,την ερημοποίηση του ψυχικού μας πλούτου από την απουσία των μύθων ,θέλω να πω σ αυτό το σημείωμα.'Ισως δε τα κατάφερα αρκετά καλά,ίσως είναι ένα τεράστιο θέμα ,και οι διατυπώσεις των προτάσεών μου να είναι ελλιπείς, με πολλά κενά και ασάφειες.'Ομως έτσι αισθάνομαι μέσα μου την δική μου σχέση με τον καιρό ,να έχει ανάγκη από αυτό τον πλούτο ,και όχι μόνο από την στεγνή γνώση του γιατί συμβαίνει ένα φαινόμενο,αλλά να το εντάξει αυτό σ ένα σχέδιο,που σκοπός του θα είναι η καθημερινή συμπλήρωση ενός πάζλ,ενός τεράστιου πάζλ.
Ποιός ξέρει ένα μόνο κομματάκι απο αυτό το πάζλ ίσως να εξηγεί.
'Αλλαξε το κλίμα,??γιατί άλλαξε,?
Καί ακόμα..."δυσανασχετεί" το χώμα κάτω από το μπετόν?,που πάνε οι
ψυχές των δέντρων που κόβονται,??μπορούμε άραγε να χορέψουμε ξανά τον χορό της βροχής??τι να μας λένε άραγε ακόμα και σήμερα οι
τελετουργίες σε πολλές περιοχές της Ελλάδας για έκκληση βροχής,πολλές από τις οποίες μάλιστα γίνονται και με την ευλογία της Χριστιανικής εκκλησίας?
Έχουμε ανάγκη τον μύθο πιστεύω γιατί εμπλουτίζει τον ψυχικό
μας ορίζοντα,και μας κάνει πλουσιότερους σε γνώσεις,ηρεμότερους και
σε αρμονία με το περιβάλον,υπάρχει μια τεράστια ανθρώπινη κληρονομιά που νομίζω αν δεν έχει ήδη χαθεί ,χάνεται συνεχώς.
'Ενα ερώτημα που με καίει είναι :τι μπορούμε να κάνουμε να τη
ξαναβρούμε? πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ξανά μύθους??Μπορούμε
'αραγε?
*nNoe* 27 Φεβρουαρίου 2002
Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2002
"Λεμονίζουν τ απογεύματα" (2002)
με τον φρεσκο βορια πανω απο το νησι...
Δυο μαυρα βομβαρδιστικα συμφωνησαν,
δυο γλαροι λευκοι κρωζουν δυνατα....
******
Κοιμηθηκε η αποφαση
σαν ατελεια που σ ομορφαινει
βλεφαριδες μελλοντων χειμωνων
στα ματια εκπτωτων Αγγελων
************************
Πληρης ημερων σε λευκο σιδερενιο κρεβατι
μικρα αριστουργηματα, επιχρυσα μικρα καντηλια
μια γευση λαδιου,ενα κοκκινο ρουμπινί
δυο κλωναρια βασιλικο
ετσι απλα,τελειως απερριτα..
************
Γκυκα επωδυνα χτυπηματα
σε μιας επιθυμιας το υπογαστριο
ενα τοσο αδικαιολογητο χαμογελο
ειναι η ομορφια του δικου μου κοσμου..
*********
Ουτε η ζωη που ζουμε,
ουτε ο θανατος που νομιζουμε...
Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2002
"Ευχαριστίες"
Θελω να ευχαριστησω το 4 συννεφο αριστερα οπως βλεπω απο το παραθυρο μου,γιατι κρυβει τον ηλιο και δεν αντανακλαται, πανω στην οθονη του υπολογιστη μου,και ετσι παρα τις περιβαλλουσες καιρικες συνθηκες (18c,,,νοτιαδες 3b,) η παροχη των υπηρεσιων μου και η συμβολη μου στην ευρυθμη λειτουργια του συστηματος μισθωτης εργασιας παρεχεται κανονικοτατα...
Επισης θελω να ευχαριστησω τον Νοτιο ανεμο για την συμβολη του στην υποδειξη ως αχρηστου του νες καφε,διοτι οσους και να πιεις,αχρηστοι θα ναι,,με τετοιο νοτια κοιμασαι ολορθος..
Ακομα να ευχαριστησω τον μικροκοσμο μου(δουλεια,πολη,υποχρωσεις) που δε μ αφηνουν( η μου
παρεχουν πολυ δυνατες δικαιολογιες) να μην εισβαλλουν στο οπτικο και νευροαισθητηριο πεδιο μου
,θαλασσες,χωραφια,λουλουδια,φυτα,και ζωα,και γενικως εκδηλωσεις και παραγωγα της φυσης ,η επιδραση των οποιων θα ειχε ανεξελεκτες επιδρασεις πανω στην ψυχολογια μου. Τελειωνοντας,να πω ενα ακομα ευχαριστω στον καλο μου μηνα Φλεβαρη,που σε 7 μερες φευγει,και να του πω
ετσι φιλικα..." και μην χανομαστε παλιοφιλε...ε?.." να μας ξαναρθεις...."....εε....ενταξει??,,,"
Επισης θελω να ευχαριστησω τον Νοτιο ανεμο για την συμβολη του στην υποδειξη ως αχρηστου του νες καφε,διοτι οσους και να πιεις,αχρηστοι θα ναι,,με τετοιο νοτια κοιμασαι ολορθος..
Ακομα να ευχαριστησω τον μικροκοσμο μου(δουλεια,πολη,υποχρωσεις) που δε μ αφηνουν( η μου
παρεχουν πολυ δυνατες δικαιολογιες) να μην εισβαλλουν στο οπτικο και νευροαισθητηριο πεδιο μου
,θαλασσες,χωραφια,λουλουδια,φυτα,και ζωα,και γενικως εκδηλωσεις και παραγωγα της φυσης ,η επιδραση των οποιων θα ειχε ανεξελεκτες επιδρασεις πανω στην ψυχολογια μου. Τελειωνοντας,να πω ενα ακομα ευχαριστω στον καλο μου μηνα Φλεβαρη,που σε 7 μερες φευγει,και να του πω
ετσι φιλικα..." και μην χανομαστε παλιοφιλε...ε?.." να μας ξαναρθεις...."....εε....ενταξει??,,,"
Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2002
"Σιγά μη ξυπνήσει ο Νοτιάς"
Παραδωμενο το λεκανοπεδιο,στην ανελεητη μακαριοτητα των νοτιαδων,σκεπασμενο με ανοιξιατικη συνεφενια κουβερτουλα ,ασπρουλιαρικη με το"μαυρο"της να το κραταει εφτασφραγιστο μυστικο,
γιαυτους που κοιμουνται απο κατω της..
Η "παιδικη χαρα" παει εκδρομη,και παιζει Σαββοπουλο:.."ειχα ειχα μια αγαπη αχ,καρδουλα μου,
που μοιαζε συνεφα-συνεφακι, αχ καρδουλα μου, σα συνεφα-συνεφακι φευγει ξαναγυρναει,
μ αγαπαει τη μια , την αλλη με ξεχναει..."
..........ΡΕ αντε τελειωνε,να παιξουμε καμμια ροκια,να ανοιξει το ματι μας απο τη σπαριλα,αντε να φυσηξει κανενας βοριας,(κ ας μπαζει απο το σπασμενο μου παραθυρο:pppp),αντε να ξεξυπνησουμε ,εχουμε και σε παρακαλαμε ενα μηνα τωρα ν αλλαξεις τροπαριο...αντε και ο πονοκεφαλος αγριευει,αντε και τελειωνουν τα DEPON....
γιωργος
θερμ: 17,5c...64%...ασθενεις Νοτιαδες,2b
γιαυτους που κοιμουνται απο κατω της..
Η "παιδικη χαρα" παει εκδρομη,και παιζει Σαββοπουλο:.."ειχα ειχα μια αγαπη αχ,καρδουλα μου,
που μοιαζε συνεφα-συνεφακι, αχ καρδουλα μου, σα συνεφα-συνεφακι φευγει ξαναγυρναει,
μ αγαπαει τη μια , την αλλη με ξεχναει..."
..........ΡΕ αντε τελειωνε,να παιξουμε καμμια ροκια,να ανοιξει το ματι μας απο τη σπαριλα,αντε να φυσηξει κανενας βοριας,(κ ας μπαζει απο το σπασμενο μου παραθυρο:pppp),αντε να ξεξυπνησουμε ,εχουμε και σε παρακαλαμε ενα μηνα τωρα ν αλλαξεις τροπαριο...αντε και ο πονοκεφαλος αγριευει,αντε και τελειωνουν τα DEPON....
γιωργος
θερμ: 17,5c...64%...ασθενεις Νοτιαδες,2b
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Στα ίδια χρώματα...
Αυγή στην Αθήνα και δύση.Στον ίδιο χρωματισμό.Υπηρχαν στιγμές στη μέρα που θύμιζαν λίγο φθινόπωρο. Αυγή
-
ΚΑΡΠΟΝΤΑΚΟΣ ( Carpodacus mexicanus) Eνα όμορφο μικρό σε μέγεθος πουλί,μου κίνησε την περιέργεια,σήμερα.Το κόκκινο χρώμα στο κεφάλι και σ...
-
Αυγή στην Αθήνα και δύση.Στον ίδιο χρωματισμό.Υπηρχαν στιγμές στη μέρα που θύμιζαν λίγο φθινόπωρο. Αυγή


